|
Maryo
|
 |
« Vastaus #15 : Huhtikuu 17, 2007, 20:18:23 » |
|
Vanhassa GMH:ssä esiintynyt mansikka on nyt vaihtanut nimensä Maryoksi, oli hyvä hetki vaihtaa nimeä kun entinen rupesi hieman tympimään  asustelen itä-suomessa neljän lemmikin ja miehen kera.. ja kolmenkympin kriisiä kohta vietetään.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If you can't eat all your chocolate, it will keep in the freezer.
But if you can't eat all your chocolate, what's wrong with you?
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #16 : Huhtikuu 17, 2007, 21:09:05 » |
|
Mä luin, et Maryo asustelee lemmikin ja neljän miehen kera  Kiva haaremi...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
|
|
|
|
Maryo
|
 |
« Vastaus #17 : Huhtikuu 17, 2007, 21:19:08 » |
|
Tulipa vähän tyhmästi kirjotettua, voishan ton kuvitella että neljän lemmikin ja (neljän) miehen kera  mutta ei siis haaremia, yks ukko vaan 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2007, 21:22:51 kirjoittanut Maryo »
|
tallennettu
|
If you can't eat all your chocolate, it will keep in the freezer.
But if you can't eat all your chocolate, what's wrong with you?
|
|
|
|
Loralei
|
 |
« Vastaus #18 : Huhtikuu 17, 2007, 22:22:08 » |
|
Olen 25- vuotias sosiaalialan koulutuksen omaava nuori nainen Kuopiosta. Elän avoliitossa ja käyn töissä. Aina joutessani käyn kirmailemass tuolla vänärillä ja toivon olevani rantakunnossa kesällä, mutta vuodesta ei ole vielä varmuutta. Eniten toivon nyt, että saisin pitemmäksi aikaa töitä ja avokki saisi lähempää kotia töitä. Haaveissa on oma rivarikämppä ja pieni piha. Mesen saa kysymällä, jos jotakuta kiinnostaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"When the power of love overcomes the love of power the world will know peace" - Jimi Hendrix
|
|
|
|
Sanja
Vieras
|
 |
« Vastaus #19 : Huhtikuu 18, 2007, 14:59:52 » |
|
Hei olen Sanja  Melkein 22-vuotias, opiskelen ja asun Helsingissä. Joku saattaa vanhalta GMH:n foorumiltakin muistaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sonkku
|
 |
« Vastaus #20 : Huhtikuu 18, 2007, 17:25:09 » |
|
Olen 23-vuotias tyttö/nainen. Asun Valkeakoskella poikaystäväni kanssa vuokrakaksiossa. Työskentelen Luopioisten Säästöpankissa Valkeakosken konttorissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Savage
|
 |
« Vastaus #21 : Huhtikuu 18, 2007, 21:34:49 » |
|
Minä, Savage
Ikää minulla siis 18 vuotta, kesällä tulee 19 täyteen. Ammattikouluopinnot juuri päättymässä, ajoneuvoasentajaksi sitten näillä näkymin valmistun. Sen jälkeen armeijaan ja sitten jatko-opinnot. Todennäköisimmin joko poliisikouluun tai lukemaan itseäni katsastusinsinööriksi.
Ihmissuhderintamalla ei muutoksia ole tapahtunut. Edelleenkin kiinnostunut jostain tavoittamattomasta. Omasta tahdosta vapaalla markkinoilla olen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2007, 18:22:01 kirjoittanut Savage »
|
tallennettu
|
· Chance favor the prepared mind ·
|
|
|
|
sirkuskääpiö
Vieras
|
 |
« Vastaus #22 : Huhtikuu 19, 2007, 11:49:43 » |
|
Elikkä Moikka munkin puolesta! Olen Sirkuskääpiö. Seikkailuni tällä foorumilla alkoi vasta äskettäin, mutta minuun on saattanut törmätä myöskin Cosmon foorumilla, tosin nickillä Fitness. Asustan avokkini kanssa nätissä kaksiossa, kerrostalossa, aurajoen rannalla Turussa. Mies on päivät töissä, minä kotona, mutta iltaisin sitten käyn paikallista aikuislukiota. Meillä asustaa myös marsupariskunta, Paavo ja Pamela. Jeesjees, että sellaista. Mukava tutustua! 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2007, 11:51:58 kirjoittanut sirkuskääpiö »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #23 : Huhtikuu 19, 2007, 11:52:20 » |
|
Aivan ihanat nuo nimet marsupariskunnalla!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
|
|
|
|
pikku-kata
Vieras
|
 |
« Vastaus #24 : Huhtikuu 19, 2007, 13:34:14 » |
|
Hei, minä olen siis pikku-kata ja oikean nimeni voikin arvata, eli Katariina. Olen nuori tytöntylleröinen, täytän syksyllä 18v. Opiskelen Haapavedellä kotipalveluyrittäjäksi ensimmäistä vuotta... Asun täällä opiskelija-asuntolassa arkipäivät, mutta viikonloppuisin ja lomilla menen Kalajoelle emokotiin sekä poikaystävän viekkuun  Lemmikkejä on, kissaneiti Wandaali eli tutummin Wanda, mutta toukokuussa tulee lisää... Poikaystävän kanssa päätettiin ottaa Wandalle kaveri ja kohta kämpässä on pikkunen kisuvauva 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Yeanna
Vieras
|
 |
« Vastaus #25 : Huhtikuu 19, 2007, 16:26:41 » |
|
Heips, minä länsirannikon tyttöi ja ikää 19vuotta, loppu vuodesta täytellään 20v. Opiskelen sairaanhoitajaksi ja valmiinahan minulla on lähihoitajan ammatti taustalla. Elelen avomiehen ja kissani kanssa ihan mukavassa kaksiossa, josta on ihan mukavat kulku yhteydet, eikä kovin pitkät matkat kouluu, kauppaan ym. Harrastukseni vaihtelee sen mukaan millä tuulella ollaan.  Ja meidän kissa on kohta vuoden ikäinen neiti, nimeltään Ninni. Aika vilpertti on ja kaikki kivet ja kolot tulee tutkittua ja nuuskittua. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sirkuskääpiö
Vieras
|
 |
« Vastaus #26 : Huhtikuu 19, 2007, 21:18:10 » |
|
Aivan ihanat nuo nimet marsupariskunnalla!!!  Heh, itsekkin tykkään, mutta kiitos
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #27 : Huhtikuu 19, 2007, 21:20:49 » |
|
Samaa sarjaa, ku oman mummoni edesmennyt kilpikonna nimeltä Esko Aho 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
|
|
|
Kojootti
Virallinen tissitarkastaja
Kastautunut

Poissa
Sukupuoli: 
Nimetty titteliinsä 14.6.2008
|
 |
« Vastaus #28 : Huhtikuu 19, 2007, 22:58:54 » |
|
Hei. Olen jo melko vanha eli kolmeakymppiä lähestyvä mies Itä-Suomesta. Vapaa aika kuluu harrastusten parissa ja kotona vaimokkeen kanssa aikaa vietellen. Harrastukset ovat erähenkisiä ja muutoin olen melko rento, rock-henkinen ja maanläheinen.
Asun omakotitalossa ja aikaa kuluu myös kaikenlaisten taloon liittyvien pikkuhommien parissa. Haluaisin myös matkustella enemmän, mutta rahatilanne (eli krooninen rahapula) ja liian vähäinen vapaa-aika(perkeleen työt) ovat tällä hetkellä suurimmat esteet matkailulle. Mutta muutaman vuoden sisällä haluaisin käydä jossakin mielenkiintoisessa kohteessa vaimokkeen kanssa. Toivottavasti matka vielä toteutuu...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hauki
Vieras
|
 |
« Vastaus #29 : Huhtikuu 20, 2007, 13:55:19 » |
|
Hei kaikille! Olen haukikala eli 20-vuotias naishenkilö itä-suomesta. Opiskelen lääkiksessä, asustelen kivassa yksiössä tietokoneeni kanssa, siviilisääty siis on (iki)sinkku. :khuul:
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|