Goodmoodhouse.net
Syyskuu 07, 2010, 10:06:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: ONNEA 3-vuotiaalle GoodMoodHouselle!!! Ja kiitos kaikille jäsenille, että pidätte paikan edelleenkin pystyssä!!! Sydän

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Hyväksytkö vai et?
Kannabis on ok, muut eivät - 16 (15.2%)
Mitkään huumeet eivät ole ok - 60 (57.1%)
Huumeet eivät häiritse minua - 2 (1.9%)
Jokaisen oma asia - 22 (21%)
Jotain muuta, mitä? - 5 (4.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 72

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 45   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huumeet  (Luettu 13052 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Maryo
Kelluu pitkin ulappaa
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #15 : Heinäkuu 29, 2007, 18:28:32 »

sen rottakokeen perusteella kannabis vois kyllä olla ihan kivaa. sillä rotalla oli niin hyvä meininki.

Niin varmaan on ollu joo..  itku

tohon kysymykseen vastasin että mitkään huumeet eivät ole ok. Lähipiirissäni ei ole ollut kovien huumeiden käyttäjiä mutta hasiksen polttelijoita löytyy.. itse en ole kokeillut mitään enkä aio kokeilla.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2007, 18:34:24 kirjoittanut Maryo » tallennettu

If you can't eat all your chocolate, it will keep in the freezer.

But if you can't eat all your chocolate, what's wrong with you?
Akka
Vithulainen
Ylijumala
Poissa Poissa

7 vuotta rouvana - 11 vuotta riippana

« Vastaus #16 : Heinäkuu 29, 2007, 18:43:26 »

Minä olen ehdottomasti kaikkia huumeita vastaan. Sitä en tosin ymmärrä, että miksi aina jauhetaan jostain kannabiksesta, kun se on kuitenkin ns. "vanhojen starojen kamaa" ja ne käyttäjät hankkii sitä aina kaikesta huolimatta. Nuoriso taas kiskoo kaksin käsin gammaa, lakkaa ja DXM:ää (tosiharrastajat kyllä vetävät mm sieniä ja betoniseinien injektointimassaakin) ja näistä ollaan niin hissukseen, vaikka juuri tuohon aloittelijaporukkaan valistuksella ja kielloilla (esim erään yskänlääkkeen vapaa myynti) voisi hieman helpommin vaikuttaakin.
Onkohan nää aineet koko Suomen jo vallannu? Lukenu oon, mut ei hirveesti tullu vastaan muutoin.
tallennettu

Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
Tonde
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

Vaihdetaan potut salaattiin!

« Vastaus #17 : Heinäkuu 29, 2007, 19:24:11 »

Vastasin, et kannabis on ok. Ei sillai, et se laillistettais kokonaan. Vaan sillai, et sitä sais lääkärit määrätä kivun lievitykseen.
tallennettu

Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
KrisAnn
Vieras
« Vastaus #18 : Heinäkuu 29, 2007, 19:37:12 »

Minä olen ehdottomasti kaikkia huumeita vastaan. Sitä en tosin ymmärrä, että miksi aina jauhetaan jostain kannabiksesta, kun se on kuitenkin ns. "vanhojen starojen kamaa" ja ne käyttäjät hankkii sitä aina kaikesta huolimatta. Nuoriso taas kiskoo kaksin käsin gammaa, lakkaa ja DXM:ää (tosiharrastajat kyllä vetävät mm sieniä ja betoniseinien injektointimassaakin) ja näistä ollaan niin hissukseen, vaikka juuri tuohon aloittelijaporukkaan valistuksella ja kielloilla (esim erään yskänlääkkeen vapaa myynti) voisi hieman helpommin vaikuttaakin.
Onkohan nää aineet koko Suomen jo vallannu? Lukenu oon, mut ei hirveesti tullu vastaan muutoin.

On ne. Päihdelinkistä ja muilta "alan" foorumeilta saa kätevästi ohjeita tyyliin "mitä, mistä ja miten". Silloin kun olin itse nuori, eikä ollut nettiä, niin marinkin hommaaminen oli välillä ihan ylivaikeeta, puhumattakaan muista aineista. syytön
tallennettu
pikkupeikko_
muoviämpäri
Merenneitojen paras kaveri
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : Heinäkuu 29, 2007, 19:41:42 »

Silloin kun olin itse nuori, eikä ollut nettiä, niin marinkin hommaaminen oli välillä ihan ylivaikeeta, puhumattakaan muista aineista. syytön

ehkä sää vaa oot tullu taitavammaks, koska ei mulla ainakaan mitään tilaisuutta oo toistaseks ilmaantunu?
tallennettu

Kaiuta kritiikkisi KIRJAFOORUMILLA!
Faksen
Kahlaaja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #20 : Heinäkuu 29, 2007, 19:48:30 »

Ehdoton EI KAIKILLE huumeille. En hyväksyisi ikimaailmassa laillistamista, jos saisin siitä päättää. Mulla sinäänsä ei ole mitään henk.koht. kokemuksia huumeista, eli mulle ei ole koskaan tarjottu, enkä tunne käyttäjiä (en ainakaan usko tuntevani). Noh, töissä tulee nykyään vastaan viikoittain huumehörhöjä eri muodoissa, mutta en "laske" niitä tähän.

Mulla saattaa olla vähän jyrkkä mielipide, mutta armoa/ymmärrystä ei heru yhdellekään huumeiden käyttäjälle. Se osoittaa vain ja ainoastaan oman mielen heikkoutta ja elämänhallinnan ongelmia, jos sille tielle sortuu. Kukaan ei niitä pakota käyttämään. Ja samoin itse asiassa ajattelen viinan käytöstä, kun siitä tulee ongelma, eli sinäänsä viinakin on huume.

Valistusta totta kai tarvitaan, mutta en usko, että Suomessa enää kukaan alkaa huumeita käyttää tietämättömyyden takia. Eikä huumeiden käytölle varmaankaan ole yhtä ainoaa ratkaisua, mutta suurin "vastuu" on mielestäni kotona ja vanhemmilla. Sieltä pitää lähteä ymmärrys oikeasta ja väärästä, ja lapsille osoittaa, että huumeet eivät ratkaise mitään ongelmia. Surullista kyllä, on koteja, joissa ei siitä piitata... kun vanhemmat itsekin vetävät kamaa.
tallennettu

Älä sinä huoli tyttö nuori, paljonkos kyyneleet hyödyttää. Eivät ne surut suremalla lopu, tanssi ja laulu on tärkeämpää!
KrisAnn
Vieras
« Vastaus #21 : Heinäkuu 29, 2007, 19:59:03 »

Silloin kun olin itse nuori, eikä ollut nettiä, niin marinkin hommaaminen oli välillä ihan ylivaikeeta, puhumattakaan muista aineista. syytön

ehkä sää vaa oot tullu taitavammaks, koska ei mulla ainakaan mitään tilaisuutta oo toistaseks ilmaantunu?

No silloin 80-luvun alussa asiat olivat aika lailla toisin kun nykyään. Jos sä haluat pään sekaisin ja "kivoja" hallusinaatioita niin et tarvitse kuin netin ja pikkuisen viitseliäisyyttä. En viitsi ruveta jakamaan täällä niitä neuvoja ja esittelyjä eri aineiden vaikutuksista (ohjeet netistä ja kaveripiirin kokemuksista) jotka sain pojaltani 16v juuri hiljattain kun kävimme vakavia keskusteluja tästä aiheesta.
tallennettu
antagonismi
Vieras
« Vastaus #22 : Heinäkuu 29, 2007, 20:11:29 »

Laitoin että jokaisen oma asia.
Suhtaudun aikalailla samalla tapaa kuin alkoholiinkin, on nähty ja koettu muttei kuitenkaan oo valtaa saanu eikä saa.
Moni tuttu/kaveri käyttää jossain määrin jotakin, enkä siitä tuomitse kunhan pysyvät omina itsenään eivätkä anna päihteiden ottaa valtaa itestään.
En kuitenkaan laillistaisi.
tallennettu
koeputkilapsi
Alijumala
Poissa Poissa

« Vastaus #23 : Heinäkuu 29, 2007, 20:42:57 »

Sanoin ei kaikille huumeille ja sanoisin myös ei tupakalle. Vituttaa vain kaikki kannabis on terveellisempää kuin.. ja niin edelleen, ei kiinnosta enää tietää.
tallennettu

kersa
Poissa Poissa

« Vastaus #24 : Heinäkuu 29, 2007, 21:02:20 »

Ehdoton EI KAIKILLE huumeille. En hyväksyisi ikimaailmassa laillistamista, jos saisin siitä päättää. Mulla sinäänsä ei ole mitään henk.koht. kokemuksia huumeista, eli mulle ei ole koskaan tarjottu, enkä tunne käyttäjiä (en ainakaan usko tuntevani). Noh, töissä tulee nykyään vastaan viikoittain huumehörhöjä eri muodoissa, mutta en "laske" niitä tähän.

Mulla saattaa olla vähän jyrkkä mielipide, mutta armoa/ymmärrystä ei heru yhdellekään huumeiden käyttäjälle. Se osoittaa vain ja ainoastaan oman mielen heikkoutta ja elämänhallinnan ongelmia, jos sille tielle sortuu. Kukaan ei niitä pakota käyttämään. Ja samoin itse asiassa ajattelen viinan käytöstä, kun siitä tulee ongelma, eli sinäänsä viinakin on huume.

Valistusta totta kai tarvitaan, mutta en usko, että Suomessa enää kukaan alkaa huumeita käyttää tietämättömyyden takia. Eikä huumeiden käytölle varmaankaan ole yhtä ainoaa ratkaisua, mutta suurin "vastuu" on mielestäni kotona ja vanhemmilla. Sieltä pitää lähteä ymmärrys oikeasta ja väärästä, ja lapsille osoittaa, että huumeet eivät ratkaise mitään ongelmia. Surullista kyllä, on koteja, joissa ei siitä piitata... kun vanhemmat itsekin vetävät kamaa.

Suoraan kuin omasta päästäni.
tallennettu
Akka
Vithulainen
Ylijumala
Poissa Poissa

« Vastaus #25 : Heinäkuu 29, 2007, 21:17:51 »

Aina se kasvatus ja oikean tai väärän näyttäminen ei vain tehoa. Valitettava totuus. Sinänsä kovaa tekstiä Faksenilta. Ennemmin mielenheikkous ja elämänhallinnan ongelmia. Ja minä en puhuisi armosta vaan enemmänkin ymmärryksestä tilannekohtaisesti. Jos ihminen valitsee tuon tien, tulee riippuvaiseksi eikä enää pääse irti omin avuin, vaikka tahtoa olisi, vaaditaan sitä ymmärrystä. Olivatpa ne asiat mitä tahansa, jotka on käyttöön vieneet. Jos ihminen taas valitsee tien, tulee riippuvaiseksi eikä halua päästä irti, sitten olkoon.
Kukaan ei pakota käyttämään, mutta moniko ihminen hairahtuu kokeilemaan kiellettyjä asioita ja moniko asia aiheuttaa riippuvuutta? Silloin ei ole enää mielellä tai pakottamisella mitään tekemistä vaan aineen salakavaluudella (ja nuorella iällä myös ulkopuolisella paineella tms.).

En missään nimessä halua puolustaa huumeita tai niiden käyttäjiä. On vain hyvä muistaa, että osa käyttäjistä - olipa kyseessä tupakka, huumeet, alkoholi tms. - tahtoo päästä irti ja tarvitsee myös siihen tukea, kun ei ilman apua kykene.
tallennettu

kaisla
Ui koiraa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #26 : Heinäkuu 29, 2007, 21:29:01 »

ei kaikille huumeille, enkä kannata mitään laillistamistouhujakaan, tuttavapiirissä ei tietääkseni ole huumeenkäyttäjiä, vaikkakin niitäkin on tullut tuolla kadulla,yms nähtyä. mitään mulle ei oo koskaan kyllä missään tarjottu enkä koskaan mitään oo kokeillukkaan.
tallennettu
pikkupeikko_
muoviämpäri
Poissa Poissa

« Vastaus #27 : Heinäkuu 29, 2007, 22:43:09 »

mun miälestä karamellit ja suklaa on myös laskettava tuohon fakseenin huume ja viina-sarjaan, koska mulla ainakin on huomattavaa elämänhallinan ja öö mielen heikkoutta tässä kohassa, en psty hillihtemään ihteäni lainkaan.
tallennettu

Kaiuta kritiikkisi KIRJAFOORUMILLA!
Akka
Vithulainen
Ylijumala
Poissa Poissa

« Vastaus #28 : Heinäkuu 30, 2007, 07:44:20 »

mun miälestä karamellit ja suklaa on myös laskettava tuohon fakseenin huume ja viina-sarjaan, koska mulla ainakin on huomattavaa elämänhallinan ja öö mielen heikkoutta tässä kohassa, en psty hillihtemään ihteäni lainkaan.
Tätä ajoin takaa. Riippuvuutta on monenlaista. Se, et mikä sit näistä riippuvuutta aiheuttavista aineista on pahinta niin...
tallennettu

rantanplan
Ylijumala
Poissa Poissa

« Vastaus #29 : Heinäkuu 30, 2007, 10:48:49 »

Tätä ajoin takaa. Riippuvuutta on monenlaista. Se, et mikä sit näistä riippuvuutta aiheuttavista aineista on pahinta niin...

Mikä tahansa mikä tuottaa mielihyvää voi muodostaa riippuvuuden. Päihderiippuvuus on vain osa kuviota, jonka muodostavat kuitenkin sosiaalinen riippuvuus, fyysinen riippuvuus sekä psyykkinen riippuvuus.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 45   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.261 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.