|
Tonde
|
 |
« Vastaus #15 : Elokuu 10, 2007, 14:34:04 » |
|
Ensinnäkin leski on ainostaan silloin, jos puoliso on kuollut.
Tuo inttileski on ainakin meilläpäin ihan yleinen sanonta tytöstä, jonka poikaystävä on intissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
|
|
|
|
marimma
Vieras
|
 |
« Vastaus #16 : Elokuu 10, 2007, 14:35:36 » |
|
Juu niin se on. Mummo vaan sanoo vanhalla nimellä Sotaleski vaikkei sielläkään leskeks aina joudu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Johanna
|
 |
« Vastaus #17 : Elokuu 10, 2007, 14:51:50 » |
|
Tuo inttileski on ainakin meilläpäin ihan yleinen sanonta tytöstä, jonka poikaystävä on intissä.
Juu tiedän, niin se on täälläkin. Mua vaan periaatteessa ärsyttää se koska ei sillä ole leskeyden kanssa mtn tekemistäkään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Well, opinions are like assholes. Everybody has one. - Harry Callahan
|
|
|
|
koeputkilapsi
|
 |
« Vastaus #18 : Elokuu 10, 2007, 15:27:22 » |
|
Inttileski on harhaanjohtava käsite (ja sotaleski nyt vielä enemmän), mutta kukaan ei ole ainakaan vielä tuttavapiiristäni (irl ystävät ja nettiystävät mukaan lukien) keksinyt yhtä nasevaa nimitystä joka korvaisi tuon.. Tämän takia (ja myös sen takia, että erottuisivat edellisistä) eräällä keskustelupalstalla nimikin vaihtui inttileskista kotirintama-nimiseksi keskusteluksi.. Jos joku keksii paremman nimen, niin olen heti valmis sitä viljelemään ja levittämään sanomaa.. Oma inttileskeys sattui juuri kun olimme aloittaneet seurustelemaan; tarkalleen ottaen 11 päivää tapaamisen jälkeen. Välimatka kasvoi pariin sataan kilometriin. Puoli vuottahan tuo siellä viihtyi. Mukavaa aikaahan tuo oli  Ja kuten RÄntäkin sanoi, niin jos suhde ei kestä inttiä, niin ei se ole kestääkseenkään. Ja intin takia eivät suhteet kaadu. Ja ne joita harmittaa, että toisten poiccis on vain 10 kilsan päässä ja oma on sadan kilsan päässä, niin elämä on. EI millään pahalla, mutta joillakin on se poikaystävä silti siellä satojen kilsojen päässä vaikka toinen ei intissä olisikaan. Voi itku.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
marimma
Vieras
|
 |
« Vastaus #19 : Elokuu 10, 2007, 15:29:30 » |
|
Ja ne joita harmittaa, että toisten poiccis on vain 10 kilsan päässä ja oma on sadan kilsan päässä, niin elämä on.
Onhan se. Mut se on vaan maailman raastavinta ja v*ttumaisinta kuunnella jonkun ininää siitä kun ei nää ukkoa joka ilta (intissä 10km päässä)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kersa
|
 |
« Vastaus #20 : Elokuu 10, 2007, 17:18:25 » |
|
Mutta jos parisuhde ei inttiä kestä, ei se välttämättä tulisi kestämään muutenkaan.
Varsin totta.  Mun luokalla oli yks tyttö ja se itki, kuinka sen poikakaveri oli intissä 15 kilsan päässä. Voi elämä! Se jätkä oli joka ilta kotona, kun oli iltavapaa ja silleen. Mä näin mun herraa 2 kertaa kuussa inttiaikoina ja me sentään asuttiin yhdessä.
 Joo'o.. Tällaisiin ihmisiin olen miekin törmännyt. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
koeputkilapsi
|
 |
« Vastaus #21 : Elokuu 10, 2007, 17:25:08 » |
|
Ja ne joita harmittaa, että toisten poiccis on vain 10 kilsan päässä ja oma on sadan kilsan päässä, niin elämä on.
Onhan se. Mut se on vaan maailman raastavinta ja v*ttumaisinta kuunnella jonkun ininää siitä kun ei nää ukkoa joka ilta (intissä 10km päässä) no niin on niistäkin, joiden poiccikset eivät edes ole intissä. Itse olen ainakin jättänyt tuollaiset ininät oman onnensa nojaan, koska tiedän kuinka ittuimasta se on itseni kannalta. En todellakaan ala lohduttelee ketään joka valittaa jostain yhdestä tai kahdesta illasta, ei kiinnosta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rosepippuri
Vieras
|
 |
« Vastaus #22 : Elokuu 10, 2007, 22:21:59 » |
|
Inttileskeys - ei niin minkäänlaista kokemusta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #23 : Elokuu 11, 2007, 00:39:25 » |
|
Inttileskeys - ei niin minkäänlaista kokemusta  Hei, kohtalotoveri 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
|
|
|
|
Yeanna
Vieras
|
 |
« Vastaus #24 : Elokuu 11, 2007, 02:24:23 » |
|
Inttileskeys - ei niin minkäänlaista kokemusta  Hei, kohtalotoveri  Liityn samaan porukkaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
gollum
Vieras
|
 |
« Vastaus #25 : Elokuu 11, 2007, 22:40:25 » |
|
Minäkin, onneksi. Sai vapautuksen  Ei sillä ett olisi siihen kaatunut, ei todellakaan! Mutta kivempi on kun on kotona, ois tullut kova ikävä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Streemerz
Vieras
|
 |
« Vastaus #26 : Elokuu 13, 2007, 21:40:51 » |
|
Täällä ilmottautuu myös yksi lisää! Kulta lähti nyt heinäkuussa inttiin Kajaaniin. Ja tosiaan, eihän täältä ole kuin se 400km sinne! Mutta eipä tuo välimatka oikein osaa harmittaa, mies kun siellä hyvin viihtyy. Ensimmäinen viikko oli mun osalta aivan kamala, joutui heti aluksi kolmeksi viikoksi kiinni. Lähtö tuli jotenkin niiiin äkkiä ja oltiin oltu vielä hurjan tiiviisti yhdessä sitä aiemmin. Nyt tähän jo ehtinyt tottua ihan kivasti, kun on omat koulut alkanut jne. Vein sen just kuuden aikaan juna-asemalle taas  Aluksi luulin ja vähän pelkäsinkin, että kova ikävä aiheuttaisi lomien aikana riitoja, mutta se ikävä onkin purkautunut totaalisen eri tavalla  Tänään oli kyllä päivällä pientä käninää turhista asioista, mutta aiempaan verrattuna nyt riitely on todellakin pientä. Ja voi sitä tunteen määrää kun monen viikon päästä taas näkee ja pääsee halimaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Loralei
|
 |
« Vastaus #27 : Elokuu 13, 2007, 21:53:41 » |
|
Me oltiin seurusteltu puolisen vuotta kun mies lähti inttiin. Kyllähän se oli alkuun melko tuskasta ja kiukutti kamalasti, mutta kummasti siihen sitten tottu 12kk aikana. Armeija-aika teki vain meidän suhteelle hyvää. Ja kuten Johanna jo aiemmin totesikin että toisen näkeminen vaikka 3vkon eron jälkeen on aivan mahtavaa ja se tunne.... Minä osasin nauttia tuosta inttiajasta ja loppukädessä se meni tosi nopean. Mulla ei ollut mitään sitä vastaan, että mies oli siellä 12kk ja eipä mulla olis ollut oikeuttakaan käydä asiasta vikisemään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"When the power of love overcomes the love of power the world will know peace" - Jimi Hendrix
|
|
|
|
marimma
Vieras
|
 |
« Vastaus #28 : Elokuu 14, 2007, 23:11:08 » |
|
Tää on sitä parasta inttileskeydessä (tosin mielummin olisin paikanpäällä näkemässä) "Pari humalaista ja muutama väärä sana niin on jo melkein tappelu pystyssä" "Yks vanhempi tykkimies kävi kahden ryhmänjohtajan päälle, tais lähteä putkaan tossa.." Tokihan aina on epävarmuus että miten asiat kuitenkaan meni ja että mitä on oikeasti tapahtunut 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sienna
|
 |
« Vastaus #29 : Elokuu 14, 2007, 23:23:05 » |
|
Yks mun kaveri oli kussu kännissä niiden tuvan lattialle. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When people run in circles it's a very, very mad world.
|
|
|
|