|
Sienna
|
 |
« : Elokuu 20, 2007, 23:03:34 » |
|
Millainen luulet elämäntilanteesi olevan viiden vuoden kuluttua? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When people run in circles it's a very, very mad world.
|
|
|
|
Ella
|
 |
« Vastaus #1 : Elokuu 20, 2007, 23:07:52 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
marimma
Vieras
|
 |
« Vastaus #2 : Elokuu 20, 2007, 23:11:03 » |
|
Oisin 24 sillon. Oma koti, ainakin yks lapsi, kissoja ois varmaan kymmenkunta, elämä ois muuten aika samanlaista kun nyt  En usko muuttavani viidessä vuodessa juuri sen kummempaan suuntaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rantanplan
|
 |
« Vastaus #3 : Elokuu 20, 2007, 23:12:03 » |
|
Jaa. Emäntä on valmistunut ja ehkä tenava tai kaksi löytyy nurkasta häpeämästä. Asutaan joko täällä tai sitten siellä mikä on tällä hetkellä haaveissa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sienna
|
 |
« Vastaus #4 : Elokuu 20, 2007, 23:13:35 » |
|
Hmm.. Mä oisin 23-vuotias.. Asuttais murun kanssa yhdessä tietenki jossain suht kivassa kämpässä, ja molemmilla vakituinen työpaikka. Ehkäpä naimisissa.. Lemmikkinä kissa. Varmaankin 1 lapsi silloin jo, ja jos ei vielä ulos putkahtaneena, niin ainakin suunnitteilla. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2007, 23:16:34 kirjoittanut Sienna »
|
tallennettu
|
When people run in circles it's a very, very mad world.
|
|
|
|
tiitu
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : Elokuu 20, 2007, 23:15:13 » |
|
Toivon olevani vakituisessa duunissa, naimisissa ja velkainen omistusasunnon ansiosta. Ihan sama oikeastaan missä nämä toteutuu, kunhan se on nykyisellä paikkakunnalla tai etelämmässä.
Lisäks poden todennäkösesti hirveetä kriisiä vanhenemisesta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fleur_bleue
Vieras
|
 |
« Vastaus #6 : Elokuu 20, 2007, 23:18:02 » |
|
Ollaan miehen kanssa toivottavasti molemmat valmistuneet sillon. Luultavasti elämäntilanne on siinä vaiheessa se, että aletaan harkita jälkikasvua ja omaa kotia. Ja meikäläisellä sukunimenvaihtoa ja toista rengasta vasempaan nimettömään  Tällä hetkellä suunnitelmat ovat tuon suuntaiset, kiinnostavaa nähdä mitä elämä tuo tullessaan. Viisi vuotta on loppujen lopuksi melkosen lyhyt aika 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ritu
|
 |
« Vastaus #7 : Elokuu 20, 2007, 23:18:18 » |
|
Hmmm.. jospa sitä olis edelleen vakkariduuni ja löytynyt joku jonka kanssa viettää laatuaikaa. Ihan oma kämppäki olis aika bueno.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
tasan ei mee nallekarkit...
|
|
|
|
Ella
|
 |
« Vastaus #8 : Elokuu 20, 2007, 23:19:25 » |
|
Voiku kaikki ois sillonkii niin nuoria,ainakin tytöt..miu elo 5-vuotta sitten tyyliin  .Kauheeta ko aika menee nopsaan. Noo,joo ehkee mulla ois toinen kersa tai sitte ei,se jää nähtäväksi.Mutta jos sellaisen aion vielä hankkia niin se on lähivuoden saatossa tuleva tapahtumaan.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #9 : Elokuu 21, 2007, 00:14:22 » |
|
Ihan samanlainen ku nyt, mut oon vaan viis kertaa epätoivoisempi sen takia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #10 : Elokuu 21, 2007, 01:33:55 » |
|
Toivon mukaan pari muksua ja ehkä jotain saanu kirjotussaralla aikaiseksi jaaaaaaa.. hmm.. töitä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
|
|
|
|
Gladys
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Elokuu 21, 2007, 05:57:34 » |
|
Asuisin omassa asunnossa toisessa kaupungissa ja opiskelisin jossain. Ei kai sen kummempia?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Johanna
|
 |
« Vastaus #12 : Elokuu 21, 2007, 08:54:03 » |
|
Oi totta vie...mä täytän sillon 30  Mutta niin...toivottavasti sitten jo olen saanut insinöörin paperit käteen (  ) ja vakituisen työpaikan. Jossain asun ja jonkun kanssa, toivottavasti en yksin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Well, opinions are like assholes. Everybody has one. - Harry Callahan
|
|
|
|
armoton
|
 |
« Vastaus #13 : Elokuu 21, 2007, 09:02:20 » |
|
Jaahas, elikkäs viiden vuoden päästä olen 23. Noh, luultavasti olen opiskelemassa ja elän yksin elukoiden kanssa kolmiossa.  No joo... Sen tiedän, että joko olen opiskelemassa tai sitten olen jo valmistunut ammattiin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
gollum
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Elokuu 21, 2007, 09:04:19 » |
|
Mä oon toivottavasti sillon jo opiskelemassa eläilääkiksessä, hyvässä tapauksessa oisin suunnilleen kandivaiheessa. Asutaan kivemmassa kämpässä, toivottavasti rivitalossa, mut kumminkin täällä stadissa edelleen. Koiria varmaan ainakin yksi vähemmän  Mies sietäs olla saanu palkankorotuksen jos on vielä sillon samassa duunissa Ehkä ollaan jo mietitty vähän, halutaanko naimisiin neljän vai viiden vuoden päästä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|