Malibu^
Kahlaaja
Poissa
|
 |
« Vastaus #105 : Syyskuu 18, 2008, 22:13:57 » |
|
Toivoisin että viiden vuoden kuluttua mulla olisi jo yksi lapsi, se olis mulle tosi tärkeetä. Viiden vuoden päästä olen 26. Ollaan sovittu että sit kun oon 24 niin olisi hyvä aika alkaa "yrittämään" ( Eli mies on antanut "luvan"  ) Joo olen miettinyt näitä vauva asioita PALJON jo nyt. Kihloissa ollaan jo nyt mutta naimisiin mulla ei ole nyt mikään hinku. Olen ajatellut että ehkä 10 vuoden päästä naimisiin  Tai sitten jos innostuu niin maistraatissa voi käydä aiemminkin mutta kirkkohäät ei vaan ajatuksena inspaa vaan paremminkin ahdistaa  Sitten vähemmän tärkeetä on se että luultavasti olen saanut uuden ammatin tuohon 26 ikään mennessä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2008, 22:17:28 kirjoittanut Malibu^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mollamaija
Vieras
|
 |
« Vastaus #106 : Syyskuu 19, 2008, 17:32:11 » |
|
haudassa tai ainakin melkein 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #108 : Marraskuu 15, 2008, 21:09:23 » |
|
Toivon mukaan pari muksua ja ehkä jotain saanu kirjotussaralla aikaiseksi jaaaaaaa.. hmm.. töitä.
Isot toiveet. Enää työasia kuntoon 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
|
|
|
|
tahruska
|
 |
« Vastaus #109 : Marraskuu 16, 2008, 09:28:54 » |
|
Viisi vuotta... Tämä nykyinen odoteltava nelivuotias touhottaja, jolla riittää juttua ja tekemistä vaikka kuin hirveästi. Pikkusisarkin mielellään olemassa tai tuloillaan, kyllä se kaksi mukulaa pitäisi saada vähintään... Töissä käyn päivät uraäitinä, toivottavasti vähän nykyistä paremmin palkattuna, töissä tekemisessä likipitäen sama intohimo kuin nykyäänkin. Lauluharrastus on todennäköisesti kärsinyt, en tiedä riittääkö aika enää kuoroon. Käsityöt pyörii käsissä edelleen. Sama mies, sama kaupunki. Tietyllä tapaa ruuhkavuodet elämässä, mutta veikkaisin myös olevani suht onnellinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Daffie_
Rannalla
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #110 : Helmikuu 28, 2010, 23:35:15 » |
|
Hmm, mä olisin 23, toivottavasti ainakin muutama "oma" lapsi. Luultavasti joku koulu kesken  Duunissa jonain väliaikaisena vartijana jossain kaupassa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If there's a soulmate for everyone, why em I still alone?
|
|
|
|
Loralei
|
 |
« Vastaus #111 : Maaliskuu 01, 2010, 08:35:44 » |
|
Oon 33-vee ja valmistunut tuosta nykysestä koulusta. Muutoin ei voi tietää. Ehkä naimisissa ja lapsia, kotina varmaan sama paikka kun nytkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"When the power of love overcomes the love of power the world will know peace" - Jimi Hendrix
|
|
|
|
rumavirsi
|
 |
« Vastaus #112 : Maaliskuu 01, 2010, 10:08:04 » |
|
Hmm. 23v. Raksa-ala käyty, ehkä toinen lapsi (tai tulossa), velkavankeus (punainen tupa ja perunamaa), naimisissa. Vähä perhekeskeistä mut ei maha mitään 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kersa
|
 |
« Vastaus #113 : Maaliskuu 01, 2010, 11:11:27 » |
|
Olen 26-vuotias. Kihloissa, mahdollisesti myös naimisissa. Lapsia, ainakin yrityksessä? Opiskelut yhä kesken, ainakin jos tätä menoa jatkuu.. Olen siis joko valmis tradenomi ja töissä, tai vaihtoehtoisesti valmistelen bilsan gradua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
KultaIntoPii
|
 |
« Vastaus #114 : Maaliskuu 04, 2010, 18:50:38 » |
|
28-vuotias. Töissä, naimisissa ja ehkä muksu tai kaks ja koira. Tätä haluisin kovin  Sit voisin myös ajaa ajokortin siihen mennessä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Unelma Auvoinen
|
 |
« Vastaus #115 : Maaliskuu 05, 2010, 12:24:03 » |
|
5 vuoden päästä ikää olis 5 ja 0. Eläke toivottavasti alkamassa ja terveyttäkin ehkä vähän jäljellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - P. Väyrynen
|
|
|
Wiinerja
Kastautunut

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #116 : Maaliskuu 05, 2010, 14:02:20 » |
|
Mukava työpaikka tai sitten opiskelemassa lisää. Avokin kanssa on ehditty jo naimisiin  ja ostaa omakotitalo... Ikää tuolloin 31v.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu. (Muumipappa)
|
|
|
Iines
Ui koiraa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #117 : Heinäkuu 18, 2010, 15:58:34 » |
|
Naimisissa, lääkiksessä ja onnellista tasapainoista elämää, paljon matkustelua monissa eri maissa  toivoahan saa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Twisted nails of faith
|
|
|
|