|
armoton
|
 |
« Vastaus #30 : Maaliskuu 31, 2008, 22:19:09 » |
|
Armoton, kuvia vaan! Todellakin! Tahtoo nähdä  Täytyy itsekin laittaa esille noita teoksiaan, enemmän tosin sitten kun saan skannerin käyttööni. Ei noista kameralla saa oikein minkäänlaisia kuvia... Jep jep...Kunhan saa kameralla hyviä kuvia. Skanneriin ei oikein onnistu tuon maalauksen laittaminen... Turhan iso. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Spaider
|
 |
« Vastaus #31 : Maaliskuu 31, 2008, 22:40:01 » |
|
^  Joops, ittekki aattelin skannailla vaan nää uusimmat tuotokset eli sarjakuvat, mut en sentään yritä noita taulujani skannailla minäkään
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mut saa tekemään mitä vaan, kun mua tarpeeksi kehuu.
|
|
|
Iines
Ui koiraa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #32 : Huhtikuu 25, 2008, 11:56:12 » |
|
Mää oon surkea piirtään,tikku-ukot onnistuu just ja just 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Twisted nails of faith
|
|
|
Malibu^
Kahlaaja
Poissa
|
 |
« Vastaus #33 : Syyskuu 26, 2008, 17:40:13 » |
|
Mä värittelen sellasilla Winsor & Newton vesiväreillä kuvasia. Ihan omaksi ilokseni piirrustan ja väritän. No seinälle saatan joskus jonkun laittaa, ja jonkunlaisia kortteja olen välillä väsännyt ja antanut niitä esim. joulukorttina. Fantasia/"romanttiikka" sävytteisiä nuo mun tekeleet taitaa olla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Korpi
Vieras
|
 |
« Vastaus #34 : Tammikuu 27, 2009, 12:09:19 » |
|
nyt on viime aikoina tullut maalailtua enimmäkseen akryyleillä. Muotokuvia ihmisistä ja koirista. Pari muotokuvaa tein ennen joulua, toisen appiukostani. Koirista maalailen muotokuvia sun muista, koska aion pitää koira-aiheisen näyttelyn kesän korvilla. Osan pidän itselläni, mutta mieluusti myös myyn, jos kiinnostusta riittää. Tilaustöitä otan mielelläni vastaan. Parin viikon sisällä olisi tulossa ehkä parikin tilaustyötä, mikä on vain hyvä, sillä olenhan juuri työharjoittelussa nyt ja tilaustöitä minun pitäisikin tehdä. Sitä odotellessa kuitenkin väännän omaa näyttelyäni varten hommia. Öljyvärit sain joululahjaksi, niitä olen hiukan testannut. Pienessä asunnossamme kovin epäkäytännölliset nuo vain. Sotkee joka paikan ja tärpätti haisee niin pirusti. Eli isompaa asuntoa odotellessa.. Jonkun verran tulee piirreltyäkin, kuitenkin maalaaminen minut on vienyt mennessään. Aiheina mulla nyt yleisesti ottaen ollut siis ihmiset ja koirat, mutta tarvittaessa teen mitä vain.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
smergie
Varpaat vedessä
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #35 : Syyskuu 22, 2009, 16:09:02 » |
|
Mä oon maalaillut, piirtänyt, keramiikkaillut sun muuta koko ikäni, välillä aktiivisemmin ja välillä on ollut pitkiäkin taukoja. Öhm, kuten nyt viimeiset kuusi vuotta  Lukiosta päästyäni inspis mihinkään taiteilemiseen katosi ihan tyystin, ja varsinkin kun lähti opiskelemaan viestintää, niin tuntui ettei mitään luovaa saanut enää aikaseksi. Eli en oo yli kolmeen vuoteen tuherrellut ees minkäänlaisia luonnoksia. Kuukausi sitten ostin ison öljyvärimaalauspaketin, ja nyt ne oottelee tuolla kaapissa inspiraatiota.. Olisi mulla jo kuvia mitä tahtoisin maalata mallista, kunhan saisi tältä saamattomuudelta aikaiseksi ensinnäkin etsiä ne kuvat.. Plus, että en oo vielä ratkaissut ongelmaa värin kuivumisen ja kissojen kanssa. Missä ihmeessä mä niitä tauluja kuivattelen tässä kaksiossa, missä kissojen pitää saada kuitenkin vapaasti liikkua? Äh.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Virvatuli
Rannalla
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #36 : Joulukuu 15, 2009, 14:11:14 » |
|
penskana tuli piirreltyä aika paljon, mutta sittemmin se jäi oikeastaan kokonaan, ehkä tajusin olevani lahjaton, tai jotahi sinne päin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PinkCat
Rannalla
Poissa
|
 |
« Vastaus #37 : Joulukuu 16, 2009, 15:33:55 » |
|
Mun rakkain harrastus on kyllä tällä hetkellä akvarellimaalaus. Ainakin 8 vuotta olen harrastanut aktiivisemmin. Öljyjä en voi etes harkita niiden kemikaalien takia. Akryylivärejä olisi kiva kokeilla, en ole vain saanut aikaiseksi hankkia. Meillä on tosin kotona niin vähän tilaa, että ensin pitäisi löytää joku sopiva kurssi.
En ole kovin lahjakas piirtäjä, mulle tärkeää maalauksessa on värienkäyttö ja sitä on mun töissä usein kehuttukin. Ihan sunnuntaimaalaritasoa kyllä olen, mutta harjoittelemalla kehittyy. Hyvät välineet ovat tietysti tärkeät myös, etenkin hyvälaatuinen paperi.
Minusta on kiva maalata mallista. Esimerkiksi jos maalaan maisemaa, niin sitten menen mielellään ulos. Sitten voin haalia joitakin esineitä ja tehdä niistä asetelman tms. Tykkään yhdistellä juttuja eli teen vaikka asetelman ja sitten lisäänkin sinne jotakin mielikuvituksestani. Kaikkia uusia tekniikoita on kiva kokeilla, esim. tänä syksynä kokeiltiin yhdellä kurssilla kananmunaa peiteaineena.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
waessy
|
 |
« Vastaus #38 : Huhtikuu 06, 2010, 05:12:06 » |
|
Piirrän  Kukaan sitä ei varmaan ookkaa huomannu  Myyn myös töitäni ja joitakin kopioita oon ystävilleni lahjoittanut  Maalaaminen on jäänyt vähemmälle, en oo ikinä värien ja siveltimen käytön kaa päässy yhteisymmärrykseen  Piirtämisen aloitin aikalailla heti kun kynä kädessä pysyi. Sen myös sai vanhempien tapetit kokea  Taidelukiossa paljon tutustuin eri tekniikoihin ja lähimmäksi tunnen tussien käytön. Mustavalkotöitä pääasiallisesti teen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2010, 08:24:40 kirjoittanut waessy »
|
tallennettu
|
Kipu tulee ilmaiseksi.
|
|
|
Tintti
Kahlaaja
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #39 : Huhtikuu 27, 2010, 12:58:06 » |
|
Mä piirrän kans! Lähinnä tykkään lyijykynistä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Joka kuuseen kurkottaa, se käpyjä näkee.
|
|
|
blockage
Kastautunut

Poissa
|
 |
« Vastaus #40 : Toukokuu 18, 2010, 23:45:15 » |
|
Tykkään kyllä piirtää ja maalata. Se taito on sitten siinä ja siinä. Sitten välillä tulee piirreltyä koko ajan, välillä taas tuntuu ettei saa paskaakaan aikaiseksi. Tussi tai hiili yleensä käytössä. Maalatessa vain nyt ollut ihan perus peitevärit  käytössä. Mua ketuttaa se, etten mä tiedä miten tästä lähteä eteenpäin! Sama juttu valokuvauksen kanssa. Olen jumissa, en ymmärrä tekniikoista yhtikäs mitään. Pari suosikkiani: Banksy, Ken Laidlaw
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Anarkisti on ihminen, joka ensin keittää kaurapuuron ja sitten räjäyttää sen"–Pikku Myy
|
|
|
|
waessy
|
 |
« Vastaus #41 : Toukokuu 18, 2010, 23:50:34 » |
|
Oo, tuo Banksy on loistava!  Kiitos hyvästä linkistä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kipu tulee ilmaiseksi.
|
|
|
Polttouhri
Ui koiraa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #42 : Toukokuu 19, 2010, 02:46:10 » |
|
Banksyhan on kova maalailemaan oivaltavia graffiteja, niitä voi ihailla vaikkapa täällä: http://www.artofthestate.co.uk/banksy/banksy.htm
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion you are already dead.
|
|
|
Neiti Fortuna
Kastautunut

Poissa
Kouvola Kouvolalaisille!
|
 |
« Vastaus #43 : Heinäkuu 19, 2010, 12:09:43 » |
|
Baksyn graffiteissa on se hyvä puoli, ettei niitä välittömästi miellä graffitiksi.. Kaikki eivät ole heti tuomitsemassa niitä kuten perinteisiä graffiteja vaan saattavat jopa pitää niitä hienoina. Itse pidän noista sabloonaversioista paljonkin, kunhan vain jälki on siistiä ja se on sijoitettu johonkin järkevään paikkaan (Esim. kenenkään omakotitalon seinä ei ole tällainen..). Yleensä noissa kuvissa on vielä sekin hyvä puoli, että niitä on mietitty kauemmin ja tällöin idea on parempi kuin 10min paniikkimaalauksella, jotka lähinnä pistävät vihaksi vaikka itsekin graffiteista pidän..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jos sie ja Aleksi menette naimisiin niin pääsenkö mie teijän anopiks?" ~Saku 10w
|
|
|
|
waessy
|
 |
« Vastaus #44 : Heinäkuu 19, 2010, 22:06:12 » |
|
Yleensä noissa kuvissa on vielä sekin hyvä puoli, että niitä on mietitty kauemmin ja tällöin idea on parempi kuin 10min paniikkimaalauksella, jotka lähinnä pistävät vihaksi vaikka itsekin graffiteista pidän..
Sama homma, nuo throw upit on ärsyttäviä ja luokaisen kuvan. Mutta kunnon graffitit ja hyvät tagit miellyttää silmää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kipu tulee ilmaiseksi.
|
|
|
|