Goodmoodhouse.net
Syyskuu 10, 2010, 04:25:47 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa GMH:n porukkaan! Rekisteröidy ja tuo oma särösi mukaan... hymy

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naapurit  (Luettu 3511 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Teargas
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #120 : Syyskuu 08, 2009, 14:18:12 »

Meidän seinänaapuri muutti vihdoin ja viimein pois! Kämppä ollut tyhjillään jo kauan ja toivottavasti olis vielä tän kuun. Tuo seinänaapuri kun oli just sellainen, että rellesti kämpässään just yöaikaan ja hirveä mekastus muutenkin. Koira haukkui aamusta iltaan ja aina kun tähän naiseen satuin rapussa törmäämään, niin ei tullut vastausta vaikka kuinka iloisesti ja ystävällisesti koitin tervehtiä.

Joo-o, eipä ole muutosta seinänaapurissa. glare Seinänaapuriksi muutti samanlainen nuorehko naishenkilö, joka tulee ja menee yömyöhään, samalla heittäen ovet pitkin seiniä ja mölyten humalaisena rapussa. En ole kuin kerran tähän naapuriin törmännyt ja se kerta riitti.
tallennettu
brazen
Kahlaaja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #121 : Syyskuu 09, 2009, 17:12:52 »

Ite oon asunut tässä 9-kerroksisessa kerrostalossa kohta neljä vuotta. Joka kerroksessa on neljä asuntoa, joten naapureita on paljon ja kun hissillä kulkee, niin eipä nuita paljoa näe saati heihin tutustu. Omassa kerroksessa on eläkeikäisiä pariskuntia naapureina (muutenkin olen nähnyt aika vähän ikäisiäni ihmisiä rapussa), ei ole ollut mitään ongelmia. Passelin rauhallinen taloyhtiö. Alkuvuosia pari kerrosta ylenpänä asui kuuleman mukaan alkoholiongelmasta kärsinyt nainen, jonka luona vieraili usein humalassa ollut mieshenkilö ja he tappelivat välillä todella kovaäänisesti. Viime vuoden on ollut hiljaista, lienee muuttanut pois tai raitistunut.
tallennettu

Etsimässä itseään.
Lilli Putti
Kahlaaja
*
Poissa Poissa

« Vastaus #122 : Syyskuu 10, 2009, 17:42:28 »

Mukavia naapureita, kai..? Olen nyt asustellut viisi kuukautta tässä kämpässä ja en ole yhtäkään naapuria tavannut. LOL Vilaukselta olen nähnyt ja moikannut, mutta tekemisissä en ole ollut. Naapurit ovat omissa oloissaan ja eivät mekkaloi. Jos en tietäisi asuvani kerrostalossa, niin en uskoisi omistavani naapureita. Heistä ei häiriötä ole. Ainoa miinus on se, että kun makuuhuoneen tuuletusikkunaa pitää raollaan, niin rööki haisee asunnossa. Ilmeisesti joku naapuri polttaa parvekkeellaan tupakkaa. Yak
tallennettu

-saletisti hot-
Hipsuu
Leikkii sukellusvenettä
Poissa Poissa

« Vastaus #123 : Syyskuu 10, 2009, 18:51:31 »

Vasta viime aikoina olen huomannut kuinka ohuet seinät tässä loppujen lopuksi onkaan mellow Kun on ihan hiljaista, voi kuulla kun naapuri yskii omassa olkkarissaan. Mitkähän kaikki äänet täältä kuuluukaan naapurille.. Naapurin mies totesi meille yks päivä muuton jälkeen, että "onneksi makuuhuoneet taitaa meillä olla eripäissä" Harhar Niinpä, onneksi!
tallennettu
Nnaanu
Varpaat vedessä
*
Poissa Poissa

« Vastaus #124 : Huhtikuu 03, 2010, 13:05:09 »

Vaikuttaa ihan kivoilta, mitä nyt välillä jotain poraamista ja kailotusta kuuluu käytävältä. Ei sen pahempaa.
Lisäksi mein taloon muuttanu söpö kundi  viekas
tallennettu
Tonde
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

Vaihdetaan potut salaattiin!

« Vastaus #125 : Kesäkuu 12, 2010, 18:29:53 »

Eipä noista pahemmin tiedä mitään. Täällä on seinät niin paksuja, ettei asunnosta toiseen kuulu mitään. Mutta rappukäytävästä taas kuuluu kaikki tosi hyvin, mikä on vielä ikävämpää ku asuu ekassa kerroksessa. Jonkun tädin puudeli räksyttää aina ja joku kakara kiljuu aina.
Kyllä mä kaikkia moikkaan jotka tulee rappukäytävässä vastaan.
tallennettu

Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
annah
Ui koiraa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #126 : Kesäkuu 30, 2010, 19:55:20 »

Miusta on kummallista kun täällä melkein kukaan naapuri ei moikkaa jos satutaan samaan aikaan pihaan/rappuun. Kuopiossa kaikki tervehtivät, täällä vain mummot ja naapurirapun nuori lapsiperhe  entieda
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 1.46 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.