noidanlukko
Tosikko
Ui koiraa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #30 : Marraskuu 30, 2007, 03:25:59 » |
|
Joskus teininä olin jollain itämaisen tanssin kurssilla mut emmä mitää oppinu. Oli se ihan kivaa mut kun en viittiny kotona yhtään harjotella niitä liikkeitä ni eihän siitä mitään tullu. Afroo on himottanu kokeilla jo pitkän aikaa, mutta silti en ikinä saa aikaseks mennä kurssille/tunneille. Vapaamuotoinen tanssahtelu vapaavalintaisen musiikin tahtiin on seki ihan viihdyttävää  Eli tanssiminen huvittaa ja kiinnostaa, mut mitään en osaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
XXX
Vieras
|
 |
« Vastaus #31 : Joulukuu 20, 2007, 22:21:08 » |
|
tykkään tosi paljon tanssimisesta! ihan kaikki tanssilajit kiinnostaa, paitti baletti... Lavatansseissa on kivaa  ja baareissa on kiva hetkuttaa persettä matkimalla toisten jäykkiä tanssiliikkeitä  Parasta on keksiä ite uusia kuvioita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jensonn
|
 |
« Vastaus #32 : Joulukuu 22, 2007, 13:56:47 » |
|
Olen harrastanut joskus pienenä tanhua. Sitten siirryin tanssimaan toiseen tanssiryhmään, jossa tanssit olivat lähinnä disko/hip hop tyylisiä. Siinä tanssin sitten ehkä jopa 5 vuotta. Pari vuotta jaksoin vielä panostaa opettajan vaihdoksen jälkeen, mutta sitten päätin lopettaa. Nykyään tanssiminen varmaan rajoittuu just biletanssimiseen. Mutta rakastan tanssimista yli kaiken.  edit. tykkäsin myös tanssia paritanssia koulussa ja nyt on menossa vanhojentanssikurssi.  ihanaa kun on hauska pari ja tanssitkin on sopivan haastavia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos jotai haluut nii älä jää odottaa, koska hetken voi kadottaa.
|
|
|
|
pikkupeikko_
|
 |
« Vastaus #33 : Huhtikuu 25, 2008, 12:59:33 » |
|
Jos radiosta/muualta kuuluu hyvä kappale, alatteko tanssia?
Koska mun on monesti aivan pakko alkaa tanssia, jos kuuluu hyvä kappale. Vaikka mä en osaa tanssia ja se näyttää kamalalta, ei se haittaa. Pakko vaan tanssia. Sitä paitsi eihän kukaan näe mun vääntelehtimistäni, kun asun yksin jne.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hipsuu
|
 |
« Vastaus #34 : Huhtikuu 25, 2008, 13:00:45 » |
|
Jos radiosta/muualta kuuluu hyvä kappale, alatteko tanssia?
Koska mun on monesti aivan pakko alkaa tanssia, jos kuuluu hyvä kappale. Vaikka mä en osaa tanssia ja se näyttää kamalalta, ei se haittaa. Pakko vaan tanssia. Sitä paitsi eihän kukaan näe mun vääntelehtimistäni, kun asun yksin jne.
SAMA!  Jos tulee joku hyvä kappale radiosta tai jostain niin väkisin alkaa lantio keinua. Ja jos olen yksin niin totta hemmetissä tanssin. Ei ole vahingoksi kellekään koska kukaan ei näe  Ja tanssi on mainiota liikuntaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Amantes
|
 |
« Vastaus #35 : Huhtikuu 25, 2008, 13:01:16 » |
|
En ala,mie en tanssi.  Saatan kyl pelleillä jollekin biisille.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hipsuu
|
 |
« Vastaus #36 : Huhtikuu 25, 2008, 13:05:46 » |
|
En ala,mie en tanssi.  Saatan kyl pelleillä jollekin biisille. Minä en tanssi jos on silminnäkijöitä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkupeikko_
|
 |
« Vastaus #37 : Huhtikuu 25, 2008, 13:08:45 » |
|
SAMA!  Jos tulee joku hyvä kappale radiosta tai jostain niin väkisin alkaa lantio keinua. Ja jos olen yksin niin totta hemmetissä tanssin. Ei ole vahingoksi kellekään koska kukaan ei näe  Ja tanssi on mainiota liikuntaa! JES, en ole yksin tän jutun kanssa!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Gladys
Vieras
|
 |
« Vastaus #38 : Huhtikuu 25, 2008, 13:42:34 » |
|
Onkos kukaan täällä kokeillut tankotanssia liikuntamuotona?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikkupeikko_
|
 |
« Vastaus #39 : Huhtikuu 28, 2008, 17:39:14 » |
|
Onkos kukaan täällä kokeillut tankotanssia liikuntamuotona?
haluaisin TODELLA PALJON kokeilla!!! todella paljon! mut olettaisin, et tuota voi harrastaa kuin pääkaupunkiseudulla. sitä paitsi tankotanssiin tarvitaan kai melkoset käsivoimat, et siinä fallossymboolissa pystyy kunnolla kiipeilemään... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lelu
Vieras
|
 |
« Vastaus #40 : Huhtikuu 28, 2008, 18:10:02 » |
|
Kukas opettaisi Timpan tanssimaan? :/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Nöpö
Kahlaaja
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #42 : Toukokuu 30, 2008, 21:39:03 » |
|
Ahh  Mä tahdon tanssimaan. Mut kai mun pitää oottaa elokuuhun asti ennen kuin meen lavatansseihin, tulee yks hyvä bändi lähelle.  Tulee niitä muitakin tietysti, mut ei oikein ole aikaa mennä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nnni!
|
|
|
|
Anakin
Vieras
|
 |
« Vastaus #43 : Toukokuu 30, 2008, 21:49:24 » |
|
Mä veikkaan että tuo ensimmäisenä mainittu liike ei loppujen lopuksi tuota vaikeuksia aikuisille... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nöpö
Kahlaaja