Goodmoodhouse.net
Syyskuu 06, 2010, 04:36:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: ONNEA 3-vuotiaalle GoodMoodHouselle!!! Ja kiitos kaikille jäsenille, että pidätte paikan edelleenkin pystyssä!!! Sydän

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Käytätkö kypärää?
En - 28 (58.3%)
Kyllä - 6 (12.5%)
Satunnaisesti - 9 (18.8%)
On hankintalistalla - 4 (8.3%)
Jotain muuta, mitä? - 1 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 41

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyöräily  (Luettu 3132 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Anu_X
Vieras
« Vastaus #45 : Lokakuu 19, 2008, 10:29:38 »

Pyöräilen satunnaisesti, en siis harrastaen. 5-vaihteinen ja 3-vaihteinen löytyy ja lisäksi kuntopyörä kellarissa. Mut ei yhtään pyöräilykypärää, jotenkin sen hankinta vaan on jäänyt.
Täälläpäin enemmistöllä pyöräilijöistä on kypärä, valistus on siis purrut hyvin.
tallennettu
Pirre
Surffaa sujuvasti aallonharjalla
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #46 : Huhtikuu 15, 2009, 17:30:55 »

mun uus silmäterä ihana värinä hopea. tuolla lisää jos jotakuta kiinnostaa: http://www.rosswheel.com/rossano/2006/index.php?page=malli&sex=n&menu=2&submenu=2_1&malli=mallit&id=premium_deore_hydr_disc_n_2009

miehen valitsema, mutta mun koeajama kieli kyllä sillä ihan kiva oli ajaa, verrattuna mun vanhaan pyörään (7-vaihteinen Helkama Nina vuodelta kivi ja kypärä). helkkarin kallis toi kyllä oli, mutta sen pitäis sit kestää kymmenisen vuotta...
tallennettu
waessy
Hallitsee miltei kaikkia maailman meriä
Poissa Poissa

« Vastaus #47 : Huhtikuu 15, 2009, 17:38:00 »

Tässä mietin josko mutsin vanhan kolmivaihteisen laittas kuntoon ja sillä rupeis polkemaan. En oo oikein ikinä tullut noiden enemmän kuin kolme vaihdetta omaavien pyörien kanssa toimeen. Eikä kaupunkiajossa miun mielestä tarviikkaa enempää hymy
tallennettu

Kipu tulee ilmaiseksi.
ZoeJane
Kuin kala vedessä
Poissa Poissa

« Vastaus #48 : Huhtikuu 15, 2009, 17:57:44 »

Mää oon nyt tässä vähä miettiny, et jos alkais pyöräileen töihin  Hmm Oma pyörä on kyllä vanhempien luona pohjosessa, mut jos ostais jonku vähä rupusemman pyörän tänne. Ei tarvis aina noiden bussiaikataulujen kanssa vekslata ja oishan se hyötyliikuntaaki.
tallennettu
rinsessa
mur!
Alijumala
Poissa Poissa

« Vastaus #49 : Huhtikuu 15, 2009, 19:11:21 »

Siitä onkin aikaa, kun olen ajanut pyörällä.. ny alkoi ajatus kutkuttamaan. Pyörästä on ollut rengas puhki ja sitä ei olla saatu aikaiseksi vaihtaa. Mutta nyt tuli sellainen  w00t-olo ja mä haluun, että se vaihdetaan ja sitten ostan mein isommalle istuimen ja kypärän ja sitten mamma alkaa kuntoilla niinkin ja ja ja

ja kyllä mä sellasen kypärän itsellenikin hommaan.. Nyt voin laittaa sen jo päähänikin, ala-asteella viimeiset luokat se kulki pyöränsarvessa, voi kuinka älykästä Joops
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2009, 19:14:23 kirjoittanut rinsessa » tallennettu

oman elämänsä rinsessa. eiku.
Teargas
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

« Vastaus #50 : Huhtikuu 15, 2009, 19:31:22 »

Itte olen pohtinut josko sitä hommaisi uuden pyörän kesäksi, silloin kun vatsaa ei ehdi olemaan vielä niin paljoa että pyöräily olisi kovinkin hankalaa. Tässä lähistöllä on kaikki sellaiset palvelut joita tarvitsen ja pyörällä matkat taittuisi hyvin. Töihin en kuitenkaan ole valmis polkemaan, sinne on ties kuinka monta kilometriä - ja siis ihan liikaa mulle. kieli
tallennettu
Pirre
Poissa Poissa

« Vastaus #51 : Huhtikuu 15, 2009, 20:04:06 »

mulla on töihin 5 kilsaa suuntaansa ja nimenomaan niitä matkoja varten ostin uuden pyörän, ei tarvii autolla mennä ja kuntokin nousee. sit vois vaikka tehdä sellasia 50 km pyörälenkkejäkin kun on hyvä pyörä hymy hintaa oli pari euroo vaille 900 euroa, mutta on kuulemma sen arvoinen. mies on luvannu huoltaa mun pyörää ja tänään se sitä jo sääti kun levyjarrut ei ollu kuulemma ihan keskitetty tms..

maanantaina vähän ajeltiin miekkosen kanssa, mulla oli sen hybridipyörä ja se ite ajo vanhalla kilpapyörällä. parhaimmillaan ajettiin n 40 km/h nopeutta ja se oli hauskaa w00t
tallennettu
ZoeJane
Kuin kala vedessä
Poissa Poissa

« Vastaus #52 : Huhtikuu 15, 2009, 20:30:52 »

900e pyörästä? wau, mä tuossa kattelin, et jos mahollisimman halvalla löytyis joku romu  LOL
tallennettu
Pekoralisti
On kasvattanut kidukset
Poissa Poissa

« Vastaus #53 : Huhtikuu 15, 2009, 20:40:36 »

Pirren pyörä kuulostaa hiukan hyvältä! w00t Toi pitääkin köyttää melkoisen hyvin johonkin tolppaan kiinni, ettei lähde kävelemään.  LOL
tallennettu

waessy
Poissa Poissa

« Vastaus #54 : Huhtikuu 15, 2009, 20:41:22 »

Itse just aion ottaa sellaisen käyttöön just millä ei paljoa arvoa ole. Ei ainakaa pänni niin pahasti jos joku sen päättää varastaa LOL
tallennettu

Kipu tulee ilmaiseksi.
ZoeJane
Kuin kala vedessä
Poissa Poissa

« Vastaus #55 : Huhtikuu 15, 2009, 20:44:30 »

Nimen omaan joku halpa, ettei ketuta KUN se varastetaan  LOL
tallennettu
Pirre
Poissa Poissa

« Vastaus #56 : Huhtikuu 15, 2009, 20:58:10 »

vakuutus korvaa Vinkvink ja on kunnon lukko ja vaijeri jolla saa tolppaan kiinni, lisäks toi on sellanen pyörä jota aion käyttää vaan työmatkoihin ja lenkeillä (ei mahdollisuuta varastaa), kaupungille yms mennessä käytän rupupyörääni jota kukaan ei ottais vaikka maksettais.

mut mä halusin tollasen hyvän pyörän sen jälkeen, kun sain ajaa kunnollisella ja hyvällä (eli kalliilla) pyörällä. on paljon mukavampi ajella pitkiä matkoja sellasella pyörällä, joka painoltaan on sellanen että sen saa vaikka yhellä kädellä nostettua ilmaan, on kevyt ja mukava polkea jne jne. en mä millään mummiksella halua työmatkoja mennä kun sen seurauksena on sekä perse että jalat kipeet, uudella pyörällä ajaessani hädin tuskin tajusin ajavani pyörällä vaikka painelin ihan hyvää vauhtia hymy
tallennettu
Pekoralisti
On kasvattanut kidukset
Poissa Poissa

« Vastaus #57 : Huhtikuu 15, 2009, 21:00:42 »

uudella pyörällä ajaessani hädin tuskin tajusin ajavani pyörällä vaikka painelin ihan hyvää vauhtia hymy

Toi kuulostaa kyllä niin unelmalta! Mun pyörällä ajaminen on lähinnä tuskaa, kun tuntuu ettei millään pääse eteenpäin. Varo vaan, etten mä käy nyysimässä sun pyörääsi Vinkvink
tallennettu

Avocado
Kuin kala vedessä
Poissa Poissa

« Vastaus #58 : Huhtikuu 16, 2009, 09:02:27 »

Mullakin on sellainen oma pyörä, jonka kanssa saa kyllä tehdä tosissaan töitä, että pääsee eteenpäin. Ja vaikka teen kaikkeni, silti jotkut mummot huristelee kevyesti mun ohitseni! Lisäksi asento pyörässäni vaivaa jo entisestään kramppaavia käsi- ja hartialihaksia. Tämän vuoksi koko viime kesänkin huristelin avokkini poliisihuutokaupasta vitosella ostamalla vanhalla naistenpyörällä! Siinä on kolme vaihdetta ja pääsee oikein mukavasti eteenpäin.  hymy

Eilen tuli tehtyä ensimmäinen koulumatkareissu pyörällä, mutta tänään täytyy kuitenkin hankkia kuukausikortti bussiin. Se hiekkapöly teki ajamiskokemuksestani ihan hirvittävän ja mulla alkoi vinkuakin hengitys niinku jollain astmaatikolla!  Suru Ei kuulosta ihan terveeltä. Siispä täytyy vielä odotella, että ne saa harjattua hiekat teiltä pois.
tallennettu
waessy
Poissa Poissa

« Vastaus #59 : Huhtikuu 22, 2009, 21:43:18 »

Löysin porukoiden navetasta unelmapyörän, faija joskus sen ottanu jostain jätelavalta talteen. Kunnon vanhan mallinen Helkama ilman vaihteita. Parasta love Miehelleki sieltä löyty mun pikkuveljen vanha maastopyörä  hymy hymy

Tuohon kypäräkysymykseen en ookkaa vastannu. Kypärää en käytä kaupungissa, mutta maanteillä kyllä.
tallennettu

Kipu tulee ilmaiseksi.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.168 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.