Goodmoodhouse.net
Syyskuu 07, 2010, 10:05:41 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa GMH:n porukkaan! Rekisteröidy ja tuo oma särösi mukaan... hymy

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kirjojen lukijat II  (Luettu 5321 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Janniina
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #150 : Kesäkuu 09, 2010, 09:49:02 »

Narnian tarinat on edelleen menossa täällä. Viimeisessä tarinassa ihan loppumetreillä, et pian pääsen lukemaan muutakin.

Tulin itseasiassa kertomaan, että Suomalaisessa kirjakaupassa (ainakin täällä Jyväskylässä) on tarjouksessa 3 pokkaria 10€lla. Ite otin vaan Torey Haydenia ja Kellopeliappelsiinin  3,95€ kappale.
tallennettu

blockage
Kastautunut
**
Poissa Poissa

« Vastaus #151 : Kesäkuu 09, 2010, 17:12:41 »

Nyt luettavana Paolo Coelhon By The River Piedra I Sat Down And Wept.

Itken varmaan silmät päästäni kohta.
tallennettu

"Anarkisti on ihminen, joka ensin keittää kaurapuuron ja sitten räjäyttää sen"–Pikku Myy
Pekoralisti
On kasvattanut kidukset
Poissa Poissa

« Vastaus #152 : Kesäkuu 16, 2010, 18:03:23 »

Luin hiljattain ensimmäisen Günter Grassini, Kissa ja hiiri, ja oli kyllä melkoista tykitystä ja rankka kokemus, vaikka sivujakin oli alle 200. Mutta joka tapauksessa tykkäsin siitä kyllä.

Nyt on luettavana Lady Chatterleyn rakastaja D. H Lawrencelta ja tuota on kyllä ilo lukea, kun kieli on niin kaunista. Ja sitä paitsi musta on aina hauska lukea kirjoja, jotka on pitkään ollut kiellettyjä tai rankasti sensuroituja kieli
tallennettu

waessy
Hallitsee miltei kaikkia maailman meriä
Poissa Poissa

« Vastaus #153 : Kesäkuu 17, 2010, 18:03:30 »

Harvoin kirjoja ostan omaksi, mutta mies löysi Stephen Kingin kirjan Liseyn tarina vain kolmella eurolla! Se lähti sitten kaupasta mukaan hymy
tallennettu

Kipu tulee ilmaiseksi.
Janniina
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

« Vastaus #154 : Kesäkuu 18, 2010, 08:35:13 »

Aloitin eilen lukemaan Harry Potterit uudelleen läpi. Kesän aikana ois tarkoitus lukasta kaikki 7 kappaletta. Muutenkin ois tarkoituksena lukea kirjahylly nyt läpi ennen kuin taas eksyn kirjastoon. Tosin tätä oon monesti yrittänyt ja aina oon sit kuitenkin kirjaston puoleen kääntynyt.
tallennettu

blondie^
Kuin kala vedessä
Poissa Poissa

« Vastaus #155 : Kesäkuu 19, 2010, 23:01:58 »

mä oon ihan hurahtanut agahta christien dekkareihin. hercule poirot on mun lemppari Sydän
tallennettu

blockage
Kastautunut
**
Poissa Poissa

« Vastaus #156 : Kesäkuu 22, 2010, 22:16:26 »

Luettavana Nick Caven Bunny Monroen Kuolema. Vaikuttaa ihan hyvälle kirjalle.. hymy
tallennettu

"Anarkisti on ihminen, joka ensin keittää kaurapuuron ja sitten räjäyttää sen"–Pikku Myy
Iines
Ui koiraa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #157 : Kesäkuu 28, 2010, 10:35:37 »

Sain eilen luettua Bree Tannerin lyhyt elämä- kirjan, pohjautuu Epäilys-kirjaan. Tää on tätä Twilight-huumaa, ihanaa  kieli Mielenkiintoista seurata tapahtumia muustakin kuin Bellan vinkkelistä, vaikka tiesinkin mihin se loppuu niin oli silti surullista ettei Bree saanut mahdollisuutta selvitä, oli niin symppis-hahmo  glare
tallennettu

Twisted nails of faith
Janniina
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

« Vastaus #158 : Heinäkuu 01, 2010, 13:32:41 »

Sainpas sen Historiantutijan luettua!

Nyt seuraavaksi Harry Potter ja Salaisuuksien Kammio. Sitä varten on haettava kaupasta salmiakkia niin voi rauhassa lueskella sitä illan.
tallennettu

Iines
Ui koiraa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #159 : Heinäkuu 18, 2010, 10:50:17 »

Ozzy Osbournen elämänkerta, hauska ja mielenkiintoinen. Tyypit väänsivät biisin 20 minuutissa hätätäytehälyksi, Paranoidin! Nostan hattua  thumbup
tallennettu

Twisted nails of faith
Janniina
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

« Vastaus #160 : Heinäkuu 18, 2010, 11:11:16 »

Ozzy Osbournen elämänkerta, hauska ja mielenkiintoinen. Tyypit väänsivät biisin 20 minuutissa hätätäytehälyksi, Paranoidin! Nostan hattua  thumbup

Mäkin olen tän lukemista suunnitellut. Täytyy vissiin varata se kirjastosta ja jossain vaiheessa lueskella.

Mä luen itse tällä hetkellä Kapteeni Corelinin Mandoliinia.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 9 10 [11]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.215 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.