|
Nakkis
Vieras
|
 |
« : Joulukuu 10, 2008, 00:51:37 » |
|
Ajattelin, että kuvilla voisi jokainen kertoa, miksi se oma lemmikki on maailman ihanin asia maailmassa  Donna on vallannut sydämeni koska: Sillä on hassuja ilmeitä  Se osaa hypätä korkealle  Sillä on nätti naama  Sitä voi halia  Mörkö on mamman rakas koska: Sillä on mahdottoman suuret korvat ja tuima katse  Sitä voi rutistaa  Se on niin hieno miäs  Se osaa jutella  Ja se on tosi tottelevainen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
meitzi
|
 |
« Vastaus #1 : Joulukuu 10, 2008, 01:22:24 » |
|
Jos sitä kohtelee hyvin, se antaa takaisin varauksettoman kiintymyksen ja luottamuksen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Life is a bitch and then you die  Maltillinen, sävyisä ja herttainen keskustelukumppani. 
|
|
|
|
Amantes
|
 |
« Vastaus #2 : Joulukuu 10, 2008, 08:20:35 » |
|
Leevi: Se on tuollainen huomionhakuinen sylikoira joka toljottaa söpösti ja rakastaa uimista. Se on vaan yksinkertaisesti ihana ja höpsö. Leevi myös rakastaa ylikaiken saunomista. Sulo: Omantiensä kulkija,kuitenkin sosiaalinen,rakastaa huomiota ja todella kaunis kissa. Rasmus
 Kaunis kuin mikä,todella sosiaalinen,vaativa,vaatimalla vaatii päästä syliin kanneskeltavaksi ja kova juttelemaan. Mango: Uskomattoman sosiaalinen,otti Rasmuksen heti parhaaksi ystäväkseen,nukkuu meidän sylissä yöllä ja on todella omalaatuinen höpöttäjä. Lucian on vaan ihana sillä että se liikkuu,kiipeilee ja syö terrassa. <3 LucianSe jota kiinnostaa mennä kurkkimaan,siellä on kuvia käärmeestä. Piirteitä on paaljon paljon enempi mutta niissähän kestää luetella.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2008, 08:25:35 kirjoittanut Amantes »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Johanna
|
 |
« Vastaus #3 : Joulukuu 10, 2008, 09:30:36 » |
|
Lucian 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Well, opinions are like assholes. Everybody has one. - Harry Callahan
|
|
|
|
Amantes
|
 |
« Vastaus #4 : Joulukuu 10, 2008, 11:11:37 » |
|
^ On  Pitäis ottaa siitä tuoreempia kuvia,kunhan se vihdoin lopettaisi tuon nahkan vaihdon. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
waessy
|
 |
« Vastaus #5 : Joulukuu 10, 2008, 12:59:11 » |
|
Pera on ensirakkauteni  Rakastuin siihen kuinka ihmisrakas se on, ja ihana piirre siinä on, että jos se on sisällä kotona käydessä, niin siitä saa aina saunakaverin Pele on Peran kaveri, aivan ihana sylikissa kun sille päälle sattuu ja aivan ihana leikitettävä  Nämä edelliset siis ovat nykyisin porukoilla, koska ovat ulkokissoja. Silo on toinen minun ja miehen ihanuuksista. Se rakastaa miehen partaa ja sylissä oloa. Aina aamuisin herätyskellon soidessa tulee puskemaan ja antamaan hellyyttä. Ja aina sen pitää päästä vessaan mukaan. Meni sitten suihkuun tai hampaita pesemään. Sillä on erittäin valloittava ja leikkisä luonne Lätkä on herrasmies, ja vähän hömelökin. Se siitä tekeekin niin ihanan  Tuntuu että se ei välillä tajua yhtään mitään, mitä se tekee tai mitä päin se juoksee  Iltaisin on aina alustus taattu kun ollaan nukkumaan käymässä. Kissamaisia ääniä se ei osaa päästää, mutta se on omalla tavallaan suloinen piirre  Lätkä ja Silo on kumpikin sellaisia sylikissoja, eivätkä vieraista yhtään jos meille tulee kavereita käymään 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2008, 13:01:00 kirjoittanut waessy »
|
tallennettu
|
Kipu tulee ilmaiseksi.
|
|
|
|
Ella
|
 |
« Vastaus #6 : Joulukuu 10, 2008, 13:00:57 » |
|
Toi Aman Leevi on kyllä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ava-from-wonderland
|
 |
« Vastaus #7 : Joulukuu 13, 2008, 21:40:02 » |
|
Venku on maailman paras pikku öhnötin. Se ymmärtää hitsin paljon puhetta, ja osaa napsia puheesta sellaiset sanat kuin lenkille/pihalle/ulos tai melkein kaikki ruokaan liittyvät sanat. Se on kamalan seurallinen ja juttelee paljon. Ja se on niin ihana kun tulee katsomaan mikä on hätänä kun omistaja itkee. Venku on myös ihana pikku riiviö, joka syö kaiken minkä vaan näkee, ja riehuu kuin heikkopää. Venku on myös ihanan hellyydenkipeä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Teargas
|
 |
« Vastaus #8 : Joulukuu 14, 2008, 00:13:25 » |
|
Maggie on aivan ihana tapaus.  Valloitti mun sydämen heti! Maggie on kaunis koira, joka rakastaa ihmisiä, löhöilyä, leikkimistä, lenkkeilyä, toisia koiria. Se osaa lohduttaa kun ittellä on paha olla ja tekee kaikkensa piristääkseen. Se on ihan hölmö koira, jolle saa nauraa maha kippurassa. Jää aina aamuisin nukkumaan mun kainaloon, vaikka mies nousisikin aikaisemmin. Töistä tullessani tulee aina iloisesti moikkaamaan eikä päästä mua silmistään muutamaan tuntiin. Maggie tuo iloa ja valoa päivään kuin päivään. Hellyyden kipeä tapaus ja niiin ihana. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lelu
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : Joulukuu 23, 2008, 23:36:16 » |
|
Vähän hassu kysymyks, koska miksi sitä hommaisi elukan riesakseen jos ei sitä rakastaisi.. Tosin en kyllä sanoisi, että rakastaisin meidän collieta kun se kerran tuli silleen emännän mukana vain, mutta kyllä sen kanssa aina joskus hauskojakin hetkiä tulee. Kai tuommoiseenkin tottuu vaikka itse en collieihminen olekkaan. Koirista toki aina olen tykännyt, mutta rotu vain on väärä.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
blondie^
|
 |
« Vastaus #10 : Toukokuu 08, 2010, 22:14:18 » |
|
Tuo hömelö otus on valloittanut mut luottamuksellaan. Pitovaikeuskoira, jolle juuri minä olen se maailman keskipiste, ihmetyttää päivittäin. Tuon asenne on peruspositiivinen ja leikkisä, osaa nauttia jopa kaatosateesta. Koiruus saa mut nauramaan ja hyvälle tuulelle. Ja on kaikessa hölmäydessään mun animaalinen sielunkumppani.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
waessy
|
 |
« Vastaus #11 : Toukokuu 10, 2010, 14:03:46 » |
|
Voi että, minä en olekaan tänne Monnista maininnut. Monni on ihana rähelö joka harvoin on hellyydenkipeä, mutta on mukava yllätys kun tarvitsee hellyyttä  Monnin koiramaisuus on suloista, toinen on kova noutamaan hiirtä ja välillä huomaankin toisen vasta kun on kasan hiiriä tuonu miun viereen sohvalle  Tuo pentumainen luonne on siinä kaikkein ihaninta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kipu tulee ilmaiseksi.
|
|
|
Iines
Ui koiraa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #12 : Heinäkuu 18, 2010, 18:49:50 » |
|
Aivan ihania nuo teidän kaverit  Minä rakastan mun kissoja ihan hirveesti, niillä on kaikilla niin omat persoonalliset juttunsa, yksi tuo aina lelun ja sitä pitää heittää, yksi pitää kokoajan huolen ettei ruokakupista paista pohja vaikka se ei ole edes menossa syömään, yksi mönkii aina yöksi peiton alle kainaloon ja yksi taas on vielä ihan vauva ja kokoajan minussa kiinni. Entinen kissani tuli aina suihkuun mukaan ja katseli mun kanssa parvekkeella ukkosta, istuttiin omissa tuoleissa vierekkäin  Mulle riittää se että ne ovat olemassa, niin ihania palleroita ne on 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Twisted nails of faith
|
|
|
|