Goodmoodhouse.net
Syyskuu 06, 2010, 03:32:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: ONNEA 3-vuotiaalle GoodMoodHouselle!!! Ja kiitos kaikille jäsenille, että pidätte paikan edelleenkin pystyssä!!! Sydän

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi rakastat lemmikkiäsi?  (Luettu 510 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nakkis
Vieras
« : Joulukuu 10, 2008, 00:51:37 »

Ajattelin, että kuvilla voisi jokainen kertoa, miksi se oma lemmikki on maailman ihanin asia maailmassa hymy

Donna on vallannut sydämeni koska:

Sillä on hassuja ilmeitä

Se osaa hypätä korkealle

Sillä on nätti naama

Sitä voi halia

Mörkö on mamman rakas koska:

Sillä on mahdottoman suuret korvat ja tuima katse

Sitä voi rutistaa

Se on niin hieno miäs

Se osaa jutella

Ja se on tosi tottelevainen

tallennettu
meitzi
Kuin kala vedessä
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #1 : Joulukuu 10, 2008, 01:22:24 »

Jos sitä kohtelee hyvin, se antaa takaisin varauksettoman kiintymyksen ja luottamuksen.
tallennettu

Life is a bitch and then you die

Maltillinen, sävyisä ja herttainen keskustelukumppani.
Amantes
Alijumala
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #2 : Joulukuu 10, 2008, 08:20:35 »

Leevi:

Se on tuollainen huomionhakuinen sylikoira joka toljottaa söpösti ja rakastaa uimista. Se on vaan yksinkertaisesti ihana ja höpsö.
Leevi myös rakastaa ylikaiken saunomista.

Sulo:

Omantiensä kulkija,kuitenkin sosiaalinen,rakastaa huomiota ja todella kaunis kissa.

Rasmus

Kaunis kuin mikä,todella sosiaalinen,vaativa,vaatimalla vaatii päästä syliin kanneskeltavaksi ja kova juttelemaan.

Mango:

Uskomattoman sosiaalinen,otti Rasmuksen heti parhaaksi ystäväkseen,nukkuu meidän sylissä yöllä ja on todella omalaatuinen höpöttäjä.

Lucian on vaan ihana sillä että se liikkuu,kiipeilee ja syö terrassa. <3
Lucian

Se jota kiinnostaa mennä kurkkimaan,siellä on kuvia käärmeestä.

Piirteitä on paaljon paljon enempi mutta niissähän kestää luetella.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2008, 08:25:35 kirjoittanut Amantes » tallennettu
Johanna
Huumorintajuinen natsi
Ylijumala
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Joulukuu 10, 2008, 09:30:36 »

Lucian  Sydän
tallennettu

Well, opinions are like assholes. Everybody has one.  - Harry Callahan
Amantes
Alijumala
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : Joulukuu 10, 2008, 11:11:37 »

^ On  Sydän Pitäis ottaa siitä tuoreempia kuvia,kunhan se vihdoin lopettaisi tuon nahkan vaihdon.  simmutkii
tallennettu
waessy
Hallitsee miltei kaikkia maailman meriä
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : Joulukuu 10, 2008, 12:59:11 »

Pera on ensirakkauteni ihana Rakastuin siihen kuinka ihmisrakas se on, ja ihana piirre siinä on, että jos se on sisällä kotona käydessä, niin siitä saa aina saunakaverin nauru
Pele on Peran kaveri, aivan ihana sylikissa kun sille päälle sattuu ja aivan ihana leikitettävä  hymy
Nämä edelliset siis ovat nykyisin porukoilla, koska ovat ulkokissoja.
Silo on toinen minun ja miehen ihanuuksista. Se rakastaa miehen partaa ja sylissä oloa. Aina aamuisin herätyskellon soidessa tulee puskemaan ja antamaan hellyyttä. Ja aina sen pitää päästä vessaan mukaan. Meni sitten suihkuun tai hampaita pesemään. Sillä on erittäin valloittava ja leikkisä luonne ihana
Lätkä on herrasmies, ja vähän hömelökin. Se siitä tekeekin niin ihanan nauru Tuntuu että se ei välillä tajua yhtään mitään, mitä se tekee tai mitä päin se juoksee nauru Iltaisin on aina alustus taattu kun ollaan nukkumaan käymässä. Kissamaisia ääniä se ei osaa päästää, mutta se on omalla tavallaan suloinen piirre Sydän
Lätkä ja Silo on kumpikin sellaisia sylikissoja, eivätkä vieraista yhtään jos meille tulee kavereita käymään ihana
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2008, 13:01:00 kirjoittanut waessy » tallennettu

Kipu tulee ilmaiseksi.
Ella
Istuu Ahdin oikealla puolen
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : Joulukuu 10, 2008, 13:00:57 »

Toi Aman Leevi on kyllä  ihana
tallennettu
Ava-from-wonderland
Pikkuapuri
Poissa Poissa

« Vastaus #7 : Joulukuu 13, 2008, 21:40:02 »

Venku on maailman paras pikku öhnötin. Se ymmärtää hitsin paljon puhetta, ja osaa napsia puheesta sellaiset sanat kuin lenkille/pihalle/ulos tai melkein kaikki ruokaan liittyvät sanat. Se on kamalan seurallinen ja juttelee paljon. Ja se on niin ihana kun tulee katsomaan mikä on hätänä kun omistaja itkee.
Venku on myös ihana pikku riiviö, joka syö kaiken minkä vaan näkee, ja riehuu kuin heikkopää.
Venku on myös ihanan hellyydenkipeä.
tallennettu
Teargas
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

« Vastaus #8 : Joulukuu 14, 2008, 00:13:25 »

Maggie on aivan ihana tapaus. Sydän Valloitti mun sydämen heti! Maggie on kaunis koira, joka rakastaa ihmisiä, löhöilyä, leikkimistä, lenkkeilyä, toisia koiria. Se osaa lohduttaa kun ittellä on paha olla ja tekee kaikkensa piristääkseen. Se on ihan hölmö koira, jolle saa nauraa maha kippurassa. Jää aina aamuisin nukkumaan mun kainaloon, vaikka mies nousisikin aikaisemmin. Töistä tullessani tulee aina iloisesti moikkaamaan eikä päästä mua silmistään muutamaan tuntiin. Maggie tuo iloa ja valoa päivään kuin päivään. Hellyyden kipeä tapaus ja niiin ihana. ihana
tallennettu
Lelu
Vieras
« Vastaus #9 : Joulukuu 23, 2008, 23:36:16 »

Vähän hassu kysymyks, koska miksi sitä hommaisi elukan riesakseen jos ei sitä rakastaisi.. Tosin en kyllä sanoisi, että rakastaisin meidän collieta kun se kerran tuli silleen emännän mukana vain, mutta kyllä sen kanssa aina joskus hauskojakin hetkiä tulee. Kai tuommoiseenkin tottuu vaikka itse en collieihminen olekkaan. Koirista toki aina olen tykännyt, mutta rotu vain on väärä.. LOL
tallennettu
blondie^
Kuin kala vedessä
Poissa Poissa

« Vastaus #10 : Toukokuu 08, 2010, 22:14:18 »

Tuo hömelö otus on valloittanut mut luottamuksellaan. Pitovaikeuskoira, jolle juuri minä olen se maailman keskipiste, ihmetyttää päivittäin. Tuon asenne on peruspositiivinen ja leikkisä, osaa nauttia jopa kaatosateesta. Koiruus saa mut nauramaan ja hyvälle tuulelle. Ja on kaikessa hölmäydessään mun animaalinen sielunkumppani.
tallennettu

waessy
Hallitsee miltei kaikkia maailman meriä
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : Toukokuu 10, 2010, 14:03:46 »

Voi että, minä en olekaan tänne Monnista maininnut. Monni on ihana rähelö joka harvoin on hellyydenkipeä, mutta on mukava yllätys kun tarvitsee hellyyttä LOL Monnin koiramaisuus on suloista, toinen on kova noutamaan hiirtä ja välillä huomaankin toisen vasta kun on kasan hiiriä tuonu miun viereen sohvalle nauru Tuo pentumainen luonne on siinä kaikkein ihaninta Sydän
tallennettu

Kipu tulee ilmaiseksi.
Iines
Ui koiraa
**
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : Heinäkuu 18, 2010, 18:49:50 »

Aivan ihania nuo teidän kaverit  ihana Minä rakastan mun kissoja ihan hirveesti, niillä on kaikilla niin omat persoonalliset juttunsa, yksi tuo aina lelun ja sitä pitää heittää, yksi pitää kokoajan huolen ettei ruokakupista paista pohja vaikka se ei ole edes menossa syömään, yksi mönkii aina yöksi peiton alle kainaloon ja yksi taas on vielä ihan vauva ja kokoajan minussa kiinni. Entinen kissani tuli aina suihkuun mukaan ja katseli mun kanssa parvekkeella ukkosta, istuttiin omissa tuoleissa vierekkäin  Sydän Mulle riittää se että ne ovat olemassa, niin ihania palleroita ne on  hali_hug2
tallennettu

Twisted nails of faith
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.391 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.