|
Hipsuu
Vieras
|
 |
« : Huhtikuu 17, 2007, 18:15:41 » |
|
Mikä on mielestäsi paras ehkäisymenetelmä? Suositko pillereitä, laastaria, vaahtoa..? Vaiko perinteistä kondomia? Kerro ja suosittele! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hipsuu
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Huhtikuu 17, 2007, 18:18:45 » |
|
Itselläni on e-pillerit ja minulle ne sopivat hyvin  En tosin ole kokeillutkaan mitään muita menetelmiä kuin pillerit ja kondomi, joten kapselit sun muut kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta myös. Ei tarvitsisi muistaa päivittäin pilleriä..  Kunhan seksi tulee päivittäiseksi harrastukseksi niin harkitsen ehkäisyasiaa uudelleen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vinku
|
 |
« Vastaus #2 : Huhtikuu 17, 2007, 18:20:40 » |
|
E-pillerit on itselläni käytössä. Eivät ole paras mahdollinen, on nii ruvennu kyrsii tuo päivittäinen pillerreitten napsiminen ja muu.. Mutta taitaa olla tähän tilanteeseen paras ja sopivin itselleni. Joskus tuon kyllä joksikin muuksi muutan. Kumista en tykkää ollenkaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hipsuu
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : Huhtikuu 17, 2007, 18:24:01 » |
|
Kumista en tykkää ollenkaan.  Sama  Pakko vaan nyt väliaikaisesti tyytyä siihen.. Vaikka ehee eihän mulla edes ole tässä mitään tarvetta ehkäisyyn.. Pöh 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pirre
|
 |
« Vastaus #4 : Huhtikuu 17, 2007, 18:45:27 » |
|
E-pillerit on käytössä, ollu jo yli vuoden verran. alussa sähellettiin kullan kanssa kortsuilla, mutta eipä niiden kanssa kauaa jaksettu hommailla. ihan tyytyväinen oon ollu pillereihin, tosin ärsyttää vaan mielialanvaihtelut 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #5 : Huhtikuu 17, 2007, 19:02:13 » |
|
Kumista en tykkää ollenkaan.  Sama Mäkään en tykkää. Pillereitä syön, mut näin sinkkuna ois kuitenkin kortsuista tykättävä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
|
|
|
|
Detektiv Josefina Matula
Vieras
|
 |
« Vastaus #6 : Huhtikuu 17, 2007, 19:08:27 » |
|
Itsellä on minipillerit käytössä, ja ne on kyllä superhyvät. Menkkoja ei ole ollut yli puoleentoistavuoteen, enkä ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sikuriina
|
 |
« Vastaus #7 : Huhtikuu 17, 2007, 21:32:51 » |
|
Käytämme kondomia, koska en halua käyttää hormonaalista ehkäisyä. Vuoden olen joskus syönyt Merciloneja, mutta lopetin haluttomuuden ym. sivuoireiden takia ne. Mutta kortsu sopii meille!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #8 : Huhtikuu 18, 2007, 15:35:44 » |
|
Kumilla mennään. Itellä kokemusta viidestä eri pillerimerkistä ja niiden perusteella voin sanoa, että ei kiitos hormoneja enää.. Nyt mietin sitäkin, että eipähän tarvi kumeihin paljon panostaa varmaan vähään aikaan, kun ei nuo muksut muutenkaan helpolla alkuaan oo saanu (tarvittu ennemminkin apuja ku että pelkällä vällyjen heiluttamisella lähteny alulle). Ei meinaan laiteta pahakseen, jos toinen tuleekin tähän heti perään 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
|
|
|
|
koeputkilapsi
|
 |
« Vastaus #9 : Huhtikuu 18, 2007, 15:41:06 » |
|
Miulla on ollut hormonikierukka nyt yli vuoden ja tykkään kovasti. En mihinkään kyllä menis vaihtamaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sonkku
|
 |
« Vastaus #10 : Huhtikuu 18, 2007, 18:24:29 » |
|
Kkäytän pillereitä ja niihin olen kyllä tyytyväinen. Kondomista en pidä ollenkaan.  Välillä pidin pillereistä taukoa ja käytettiin kondomia. Huh huh. Ei kivaa. Erittäin mielelläni palasin takaisin pillereihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pikku-kata
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Huhtikuu 19, 2007, 13:58:32 » |
|
E-pillerit ollu käytössä 1½ vuotta ja alkaa tympäsemään ne... Kortsua en halua alkaa käyttämään. Joku kierukka tms. olis hyvä, jonka olemassaolon vois "unohtaa".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
hauki
Vieras
|
 |
« Vastaus #12 : Huhtikuu 20, 2007, 14:33:09 » |
|
Minä olen todella paljon tykännyt minipillereistä. Tavallisista e-pillereistä tuli kaikkia sivuvaikutuksia, mielialanvaihteluita ja haluttomuutta, vaikka eri merkkejä kokeilinkin. Minipillereiden ainut huono puoli on kuukautisten epäsäännöllisyys, mutta toisaalta nyt minulla on kuukautiset vain n. pari kertaa vuodessa, joten ei haittaa vaikka niitten alkamisajankohtaa ei tarkkaan tiedäkään. Kondomia toki käytän myös satunnaisissa säädöissä, vaikka en siitä kovin tykkääkään. Turvallisuus ennen kaikkea  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tahruska
|
 |
« Vastaus #13 : Huhtikuu 21, 2007, 17:36:46 » |
|
Pillereillä mennään varmaan siihen asti, että ensimmäinen muksu saa luvan alkaa tulla jos siltä tuntuu. Sen jälkeen haluaisin kuparikierukan, en ole mitenkään ihastunut hormonien syömiseen. Sivuoireetkin ovat pysyneet kurissa, kun olen vaihtanut merkkiä aina vuoden tai parin välein.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kaisla
Ui koiraa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #14 : Huhtikuu 24, 2007, 03:44:48 » |
|
Tällä hetkellä kondomi, mutta olen harkinnut ehkäisyrengasta, kellään kokemuksia? e-pillereissä pelottaa se, että kuitenkin niitä unohtelisin, hajamielinen kun toisinaan tuppaan olemaan. Eikö ehkäisyrenkaassa kaiken lisäksi ole vähemmän hormoneitakin? ja kun se pitää muistaa vain kerran kuussa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|