|
Avocado
|
 |
« Vastaus #30 : Joulukuu 03, 2009, 15:39:44 » |
|
No lähdetään nyt sitten jo perinteeksi muodostuneelle vuodenvaihdereissulle. Tällä kertaa suuntana on Budapest. On varmasti hieno kaupunki, ainakin lukemani perusteella! Ollaan viis yötä 27.12.-1.1. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rinsessa
|
 |
« Vastaus #31 : Joulukuu 03, 2009, 17:33:41 » |
|
Aaton aattona lähdetään Floridaan perheen kanssa, ei olla ennen käyty tuolla ja innolla jo odotamme matkaa  Vau! Sitten matkakertomusta ehdottomasti!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
oman elämänsä rinsessa. eiku.
|
|
|
Kepis
Kahlaaja
Poissa
|
 |
« Vastaus #32 : Joulukuu 04, 2009, 08:00:33 » |
|
Oon varmaa vähä eikoinen, mutta mun seuraava matkasuunnitelma, josta olen hyvin innoissani on matka takaisin suomeen kahden viikon päästä  Lennot vie San Diego - Memphis - Amsterdam - Helsinki ja sitten kotona 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
KultaIntoPii
|
 |
« Vastaus #33 : Tammikuu 19, 2010, 01:13:57 » |
|
Sain kesäloman just niinkun halusin. Elikkä Bremenin kautta Hampuriin todennäkösesti tiemme käy muutaman kuukauden päästä.  Ihanaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vinku
|
 |
« Vastaus #34 : Tammikuu 26, 2010, 16:49:04 » |
|
Wieniin käy tieni huhtikuussa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tsei_
Hovinarri
Kastautunut

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #35 : Tammikuu 26, 2010, 16:52:24 » |
|
Näillä näkymin on mahdollista, että pääsen toukokuun loppupuolella Shanghaihin... Katsoo nyt sitten, miten suunnitelmat toteutuvat 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nemo ante mortem beatus.
|
|
|
Kitty
Kahlaaja
Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #36 : Helmikuu 11, 2010, 01:56:45 » |
|
Lähden maaliskuun alussa Saksaan ja tarkoitus olisi lähteä tulevien appivanhempien + kihlatun kanssa USAan kesällä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Hyve keskellä", sanoi piru kun kahden vanhan huoran väliin istui. Saksalainen sananlasku
|
|
|
|
Janniina
|
 |
« Vastaus #37 : Helmikuu 11, 2010, 11:36:29 » |
|
Oon nyt pikkuhiljaa kallistumassa Portugalin suntaan. Ja jos nyt tää muuttohässäkkä vie kaikki ylimääräiset rahat (toivottavasti ei, kun on kuitenkin aikalailla säästössä) tai ajan niin sit teen vaan kesälomalla viikon pyrähdyksen Lontooseen shoppailemaan ja ihmettelemään Lontoon museoita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PinkCat
Rannalla
Poissa
|
 |
« Vastaus #38 : Helmikuu 11, 2010, 12:39:34 » |
|
Keväällä olisi tarkoitus lähteä pikavisiitille Düsseldorfiin (sinne sai halvat lennot) ja kesällä toivottavasti Prahaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
KultaIntoPii
|
 |
« Vastaus #39 : Huhtikuu 21, 2010, 23:02:04 » |
|
Nyt alkaa jo vähän jänskättää, miten onnistuu tuo lähtö. Islannista kuuluu niin kummia. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Iines
Ui koiraa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #40 : Heinäkuu 05, 2010, 10:21:27 » |
|
Mulla ois tarkotus alkaa säästään viikon pituiselle islanninhevos-vaellukselle Islantiin. Mulla on niin paljon matkahaaveita etten ehdi toteuttaa kaikkia tämän minun elämäni aikana 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Twisted nails of faith
|
|
|
|
KultaIntoPii
|
 |
« Vastaus #41 : Heinäkuu 28, 2010, 16:36:11 » |
|
Ens kesälle alustavissa suunnitelmissa reilaamista  Pitää säästää ihan pirusti, mutta ehkä se ei oo niin tuskasta, kun kohde ois jotain ihan huippua! Mietittiin Saksa-Belgia-Tsekki akselia. Oon lainaillu joitain kirjoja ja lueskellu netistä matkakertomuksia jne. Mie tahon matkalle!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #42 : Heinäkuu 28, 2010, 23:27:32 » |
|
Mulla ois tarkotus alkaa säästään viikon pituiselle islanninhevos-vaellukselle Islantiin.
Oiiih, paljonko tollai maksaa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
|
|
|
|
Johanna
|
 |
« Vastaus #43 : Heinäkuu 28, 2010, 23:33:31 » |
|
Riika kutsuu 8.8. 
|
|