Papu
Ui koiraa

Poissa
|
 |
« Vastaus #210 : Heinäkuu 16, 2010, 22:47:53 » |
|
Meidän häihin 4 viikkoa.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Papu
Ui koiraa

Poissa
|
 |
« Vastaus #212 : Elokuu 11, 2010, 11:25:52 » |
|
Jahas, lauantaina on meidän päivä. Hiukkapikkusen on hommaa. Rokkia ja romantiikkaa, sillä teemalla mennään. Äijä on hakemassa sormuksia kultakaupasta ja mä lähden pian hakemaan puvun ja kattomaan että se on ok korjausten jälkeen. Ystävä teki mun puvun..  Tää viikko on ollu kauhee. Lauantaina reväytin koiran kanssa taipumuskokeessa reiteni (koira läpäisi kokeen, joten ei silloin haitannut). Sunnuntaina mies sai sirkkelistä puukapulan silmään, ei onneksi kuitenkaan reikiä tai haavoja silmässä. Maanantaina mun yks husky söi mun äidin kännykän joka oli tipahtanut pihalle ja mä poltin 8 sormea leipoessani, tiistaina mun äidillä todettiin silmätulehdus. Eilen ei tapahtunu isoja onnettomuuksia. Ehkä tämä tästä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #213 : Elokuu 11, 2010, 13:08:16 » |
|
Voi millainen viikko!  On teille ainakin sattunut! Ihanaa, taas joku menee naimisiin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Any clod can have the facts, but having opinions is an art.
|
|
|
|
Pirre
|
 |
« Vastaus #214 : Elokuu 15, 2010, 18:03:19 » |
|
pistin naamakirjaan vähän hääkuvia rajatulle yleisölle. Jos jotakuta mun kaverilistalla olevaa kiinnostaa nähdä kuvia, niin ilmotelkaa niin lisäilen kuvalistalle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #215 : Elokuu 15, 2010, 21:10:09 » |
|
Onnea uusille rouville, onnea Pirre ja Papu!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
|
|
|
|
tahruska
|
 |
« Vastaus #216 : Elokuu 15, 2010, 21:42:47 » |
|
Onnea rouvaantuneille! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Papu
Ui koiraa

Poissa
|
 |
« Vastaus #217 : Elokuu 16, 2010, 00:28:55 » |
|
moon rouva 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
viulistii
|
 |
« Vastaus #218 : Elokuu 16, 2010, 11:15:23 » |
|
Onnea Papu!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sikuriina
|
 |
« Vastaus #219 : Elokuu 16, 2010, 12:54:30 » |
|
Onnea tuoreille rouville!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pekoralisti
|
 |
« Vastaus #220 : Elokuu 16, 2010, 21:18:25 » |
|
Papulle onnittelut!  Ja Pirre, oi että kun oli ihania kuvia. Oot niin kaunis ja oli ihana nähdä miten teidän onnellisuus oikein paistoi noista kuvista Se olis sitten täällä päin jännä päivä edessä perjantaina. Pitää silloin varata kirkko, ja toivotaan kovasti, että saamme haluamamme. Sen jälkeen sitten koitetaan varata juhlapaikkaa. Kerrotaan nyt sitten täälläkin, että sukunimeni lähtee vaihtoon 20.8.2011, hihi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
koeputkilapsi
|
 |
« Vastaus #221 : Elokuu 17, 2010, 18:26:28 » |
|
awh, oi kun ihana kuulla peko  onnea 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
antagonismi
|
 |
« Vastaus #222 : Elokuu 18, 2010, 00:18:39 » |
|
Ihanaa Peko! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Any clod can have the facts, but having opinions is an art.
|
|
|
Wiinerja
Kastautunut

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #223 : Elokuu 20, 2010, 14:50:46 » |
|
Onnea kaikille  Voi kun itsekin pian voisi mennä. Paljon teillä on maksanut häät ja paljonko oli vieraita? nim. voi kun ois joksus varaa. Periaatteessahan vois mennä toki maistraatissakin, mutta kyllä olis kivempi pitää juhlat, kun ei toi vihkiminen muuten muuta asioita oikeestaan ollenkaan, mitä nyt lailliset perimisoikeudet yms. tulis
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2010, 14:52:23 kirjoittanut Wiinerja »
|
tallennettu
|
Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu. (Muumipappa)
|
|
|
Papu
Ui koiraa

Poissa
|
 |
« Vastaus #224 : Elokuu 20, 2010, 17:05:46 » |
|
Meillä aikuisia oli n.70, lapsia 25. Paljon tehtiin ite, talkoilla ja ystäviltä paljon ilmaiseksi juttuja. Toki meillä oli lappilainen menu, poronkäristys, sydämet ja kielet ei olleet ihan halpoja, mutta mitä nyt seurasin tuttavan catetringista ottamia eväitä niin ei ne kamalan paljon kalliimmaksi tullu. Meidän häät tuli maksamaan jotain 3000-4000 väliin. En ole uskaltanu ihan laskea.  Tiedän että esimerkiksi trussit, valot, pa-kamat, videotykit ja kankaat yms. olis ollu stanan kalliita mutta ne saatiin suhteilla, samoin ku bändi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|