|
blondie^
|
 |
« Vastaus #15 : Joulukuu 03, 2009, 00:05:43 » |
|
^ Pyydä kaveri avuksi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Teargas
|
 |
« Vastaus #16 : Joulukuu 03, 2009, 01:30:07 » |
|
~ Joo'o, nyt ymmärrän miks porukka käy pitkine hiuksineen kampaajalla. Tää meni ihan persiilleen! Täysin epätasainen tulos! Alkaa olla hiukset niin pitkät, että en osaa enää värjätä näitä hyvin  Ja värin pitäis olla tasanen vkolopun juhliin  Mulla on aina ollut pitkät hiukset ja olen aina värjännyt itse omat hiukseni.  Muutamia kertoja on kyllä mennyt persiilleen, mutta vika on ollut mun mielestä vieläkin värissä eikä mun taidottomuudessa.  Kannattaa tosiaankin pyytää kaveri avuksi tai sitten varustautua isolla sekä pienellä käsipeilillä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
blondie^
|
 |
« Vastaus #17 : Joulukuu 03, 2009, 21:16:40 » |
|
Mä olen vasta viime aikoina uskaltautunut värjäämään itse. Tähän asti olen kiusannut kavereita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kersa
|
 |
« Vastaus #18 : Joulukuu 03, 2009, 21:34:26 » |
|
Pitäisikin värjätä tämä pehko taas. Ei tämä kulahtanut ruskeakaan kovin hyvältä näytä, vaikka lähestulkoon oma väri onkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kersa
|
 |
« Vastaus #19 : Joulukuu 15, 2009, 13:12:52 » |
|
Pitäisikin värjätä tämä pehko taas. Ei tämä kulahtanut ruskeakaan kovin hyvältä näytä, vaikka lähestulkoon oma väri onkin.
Tässäpä istun väri päässä, saas nähdä mitä vaahdon alta paljastuu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PinkCat
Rannalla
Poissa
|
 |
« Vastaus #20 : Joulukuu 16, 2009, 13:37:16 » |
|
Hmm.. uskaltaisikohan. Pitäisikö luottaa kampaamoväreihin, vai uskaltaako noita markettituotteita kokeilla? Ellessä oli mainos Lorealin Casting Creme Glossista, heti sattui vastaan ihan täydellinen sävy. Onko kellään kokemuksia kyseisestä merkistä hiusvärin suhteen?
Oletko jo kokeillut tätä? Itselläni on ollut kahta sävyä, joista toinen oli liian vaalea (=ei muutosta) ja toinen juuri sopiva. Omaan päähän siis ainakin toimi tosin hyvin tämä, kun valitsin oikean sävyn. Aika surkeat valikoimat näissä puolikesto/kevytväreissä on, ehkä 1-2 eri sarjaa kaupoissa. Mä olen kokeillut myös kampaamosarjoja, enkä ole huomannut laadussa kovin merkittäviä eroja. Suosikki on ollut Igora, mutta en ole enää löytänyt sitä. Käytän myös punaisia suoravärejä blondattuun hiukseen. Kestoväreistä olen luopunut pikkuhiljaa, kun sitten on niin hankalaa, jos haluaa hiuksien väriä muuttaa. Mustaa en laita enää ikinä, en edes sävyä, kun tuppaa jämähtämään niin pahasti. En viitsi maksaa kampaajalla värjäämisestä, koska en saa siellä haluamiani värejä. Menisi vaan rahat hukkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kersa
|
 |
« Vastaus #21 : Joulukuu 16, 2009, 14:54:11 » |
|
Oletko jo kokeillut tätä? Itselläni on ollut kahta sävyä, joista toinen oli liian vaalea (=ei muutosta) ja toinen juuri sopiva. Omaan päähän siis ainakin toimi tosin hyvin tämä, kun valitsin oikean sävyn.
Kahdesti olen kokeillut, ihan tyytyväinen olen ollut. Kyllähän se tosin haalistuu nopeasti, tosin syy lienee se, että hiukseni on vuosia olleet vaaleat, eikä mikään väri tässä oikein tahdo pysyä. Sävyjä on mielestäni monenlaisia ja värjäystulos mukavan kirkas ja vahva, ei nyt ihan kampaamotasoa, mutta kotivärjätyksi parhaimpia mitä olen kokeillut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PinkCat
Rannalla
Poissa
|
 |
« Vastaus #22 : Joulukuu 16, 2009, 15:17:07 » |
|
Jeps, niinhän nuo kuluu aika nopeasti pois (paitsi musta, joka ei mun päästä lähde millään!  ). Ehkä nuo kampaamon kotivärjäystuotteet ovat tuossa suhteessa aavistuksen parempia. Tavallaan kyllä pidän siitä, ettei se väri jämähdä päähän, vaan kuluu pois. Tietysti rasittavaa, jos ihan heti lähtee, mutta itselläni pysyy n. kuukauden hyvännäköisenä, jos käytän sopivaa tummanruskeaa sävyä. Olisi kyllä taas aika laittaa päähän väriä, ehkäpä tänä viikonloppuna olisi aikaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Avocado
|
 |
« Vastaus #23 : Joulukuu 16, 2009, 20:08:23 » |
|
No nyt on väri päässä. Ostin tarjouskorista jonkun väripakkauksen, jossa pitäisi sitten tehdä raitoja tän jälkeen! Näinköhän onnistuu... Missähän se mieskin on sillon, kun sitä tarvis?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #24 : Joulukuu 16, 2009, 20:10:04 » |
|
Mun pitäis kans jaksaa värjätä toi kamala juurikasvu tänään, tällä niin monen kiroamalla mustalla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
|
|
|
|
Miizu
|
 |
« Vastaus #25 : Joulukuu 16, 2009, 20:27:44 » |
|
Onko muuten sen yhen L'orealin hiusvärin valmistaminen lopetettu, se mikä on punasessa laatikossa ja siinä on se ihan perus väriaine ja sitten raitaväri kanssa?  Kävin sokkarin emotionissa eilen, eikä siellä ollut niitä ollenkaan.. Täällä kanssa juurikasvu jaksaa ilahduttaa.. Oon viimeks elokuussa värjänny, joten juurikasvua on reippahasti yli 10 cm.. Sinällään ei nyt niin hirveän paha ole, koska oma väri on sellanen vähän tummempi vaalea ku mikä purkista laitettu väri on, mutta silti tää vaivaa ihan kamalasti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
<3
|
|
|
|
kersa
|
 |
« Vastaus #26 : Joulukuu 16, 2009, 21:25:37 » |
|
Onko muuten sen yhen L'orealin hiusvärin valmistaminen lopetettu, se mikä on punasessa laatikossa ja siinä on se ihan perus väriaine ja sitten raitaväri kanssa?  Kävin sokkarin emotionissa eilen, eikä siellä ollut niitä ollenkaan.. Kyllä niitä vielä ainakin täällä myydään!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Miizu
|
 |
« Vastaus #27 : Joulukuu 16, 2009, 21:46:42 » |
|
Kyllä niitä vielä ainakin täällä myydään!
Aijaa, onpa jännä.. Luulis kuitenkin sokkarilla olevan.. Ehkä ne vaan on lopettanut myynnin sitten sieltä  Pitänee käydä muut liikkeet läpi, jos vaikka löytyis
|
|
|
|
|
tallennettu
|
<3
|
|
|
|
Teargas
|
 |
« Vastaus #28 : Joulukuu 17, 2009, 00:53:50 » |
|
Meiltäkin löytyy noita värejä täältä melkein jokaisesta kaupasta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Avocado
|
 |
« Vastaus #29 : Joulukuu 18, 2009, 18:48:03 » |
|
Kyllä niitä vielä ainakin täällä myydään!
Juuri tuota ostin loppuunmyyntikorista Tampereen yhdestä Cittarista. Eli pois ovat ilmeisesti menossa. Ja juu, ei se raitahomma oikein itseltä taittunut, joten hyvin nopeasti pesin raitavärit pois, enkä antanut vaikuttaa ja suotta pilata hiusväriäni! Nyt on värjäyksen jälkeen hiukset olleet tosi sähköiset plus ohuet ja ryhdittömät. Johtuikohan se tuosta väristä...? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|