|
Janniina
|
 |
« Vastaus #30 : Huhtikuu 27, 2010, 17:15:07 » |
|
^Ja mun MUMMU lähetti just kaveripyynnön vähän aikaa sitten.  Onneksi mun mummo ei tietokonetta osaa edes käyttää, että tätä päivää ei todennäköisesti ihan heti tule.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinnai
Kastautunut

Poissa
Elämää se vaan on
|
 |
« Vastaus #31 : Toukokuu 05, 2010, 19:41:31 » |
|
Mä syytän facebookin toimimatonta tsättiä siitä, että sekaannuin tänne foorumille. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rinsessa
|
 |
« Vastaus #32 : Toukokuu 05, 2010, 19:44:37 » |
|
^ Se toimii kyllä taas vaihteeksi ihan päin jotakin  Ai niin ja nyt mua ahdistaa, kun ihmiset liittyvät yhteisöön "jos 100 000 liittyy Mertaranta selostaa mm-jääkiekon" tjsp. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
oman elämänsä rinsessa. eiku.
|
|
|
|
waessy
|
 |
« Vastaus #33 : Toukokuu 05, 2010, 20:22:20 » |
|
Ai niin ja nyt mua ahdistaa, kun ihmiset liittyvät yhteisöön "jos 100 000 liittyy Mertaranta selostaa mm-jääkiekon" tjsp.  Nuo on kyllä niin täyttä shaibaa  Porukka vaan yrittää saada isoja yhteisöjä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kipu tulee ilmaiseksi.
|
|
|
|
rantanplan
|
 |
« Vastaus #34 : Toukokuu 06, 2010, 18:17:30 » |
|
Sitä tsättiä kannattaa käyttää erillisellä softalla eikä siellä selaimessa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinnai
Kastautunut

Poissa
Elämää se vaan on
|
 |
« Vastaus #35 : Toukokuu 06, 2010, 18:26:54 » |
|
^ Ei kannata, toimii taas 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Johanna
|
 |
« Vastaus #36 : Toukokuu 06, 2010, 18:34:13 » |
|
Kunnes taas sättikeskustelut leviää kaikille kaverilistalla oleville
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Well, opinions are like assholes. Everybody has one. - Harry Callahan
|
|
|
|
rantanplan
|
 |
« Vastaus #37 : Toukokuu 06, 2010, 18:38:06 » |
|
Kunnes taas sättikeskustelut leviää kaikille kaverilistalla oleville Ei se erillinen softa oikeastaan vaikuta tuohon. Erillisellä softallakin se on vuotanut tuossa casessa ihan samalla tavalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Johanna
|
 |
« Vastaus #38 : Toukokuu 06, 2010, 18:39:03 » |
|
Ei se erillinen softa oikeastaan vaikuta tuohon. Erillisellä softallakin se on vuotanut tuossa casessa ihan samalla tavalla.
Joo paha mennä sanomaan ja siksi en sitä kommentoinutkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Well, opinions are like assholes. Everybody has one. - Harry Callahan
|
|
|
|
Sienna
|
 |
« Vastaus #39 : Kesäkuu 01, 2010, 00:30:59 » |
|
Helvetti mua ärsyttää kun en pysty eroamaan muutamasta ryhmästä lainkaan.  Kun painaa "eroa ryhmästä" niin ei tapahdu mitään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When people run in circles it's a very, very mad world.
|
|
|
|
rinsessa
|
 |
« Vastaus #40 : Kesäkuu 02, 2010, 22:16:50 » |
|
voi taatana. "Minun lapsuudessani telkkarista tuli hyviä lastenohjelmia" Kuvaus: "Miksei tule enää vanhoja ja ALKUPERÄISIÄ lastenohjelmia kuten 'Vili Vilperiä', Sirkuspelle Hermannia, 'Richard Scarryn touhukasta maailmaa', Urpoa ja Turpoa, 'Nalle Puhia', 'Seesamtietä, Aasia, Morsoa ja Mourua .... sitä rataa. Nykyään kaikki lastenohjelmat on tehty tietokoneella ja niitä katsoessa räjähtää pää )"Ja noita lastenohjelmia tulee ja sitten ryhmän sisällä ihmiset kaipaa Alfred.J Kvakkia + kaikkea muuta JOTA TV2 NÄYTTÄÄ/ON NÄYTTÄNYT puolen vuoden sisällä. Että mua ärsyttää. Ja yli 10 000 jäsentä. onneksi, murheet on tätä luokkaa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
oman elämänsä rinsessa. eiku.
|
|
|
|
rantanplan
|
 |
« Vastaus #41 : Kesäkuu 03, 2010, 07:36:36 » |
|
Juu, ei ihmiset niitä välttämättä huomaa. Sekin on hauskaa, että samalla kun toivotaan joidenkin itseä ( / välillisesti lapsen kautta) kiinnostavien sarjojen ja ohjelmien uusintaa, vikistään siitä että televisiossa on niin paljon uusintoja  Mutta monikin ryhmä ärsyttää, kun tuntuu että ne on lähtökohtaisestikin iiiihan metsässä. Pitäisi voida dislikettaa haisevana vastalauseena. Samoin kuin nettiaddressitkin on ihan liian yksipuolisia, niissä pitäisi myös olla automaattisesti vastavoima.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Polttouhri
Ui koiraa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #42 : Heinäkuu 01, 2010, 14:00:38 » |
|
Pari-kolme kuukautta sitten poistin kaikki tietoni Facebookista, sieltä vaikeimman kautta eli viiden linkin takaa enkä vain deaktivoinut tiliä mikä on perusasetus. Toki tiedä sitten poistettiinko tiedot "aikuisten oikeasti", mutta niin ainakin lupasivat eikä googlekaan löydä minun nimelläni tietoa facebookista. Alkoi tuo isovelivalvoo -meininki ahdistaa sen verran että mieluummin dumppasin ihan ne kaikki vanhat kaveritkin mitä sieltä löysin, käskin toki ottamaan sitten yhteyttä sähköpostilla/puhelimella jos oikeasti kaipaavat. Ei muuten ole isommin soiteltu...
No, että tällaista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion you are already dead.
|
|
|
Jinnai
Kastautunut

Poissa
Elämää se vaan on
|
 |
« Vastaus #43 : Heinäkuu 15, 2010, 17:55:21 » |
|
Exän isoveli oli tykännyt mun statuksesta, mut sitten kuitenkin poistanut sen loppujenlopuksi  Mulla ei selvästi ole elämää kun jaksan pohtia tällaisia asioita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
blockage
Kastautunut

Poissa
|
 |
« Vastaus #44 : Heinäkuu 17, 2010, 21:27:26 » |
|
Poistin tunnuksen. Mua alkoi tosi paljon hämäämään, että keiden kanssa minä loppupeleissä muka olen ystävä tai kaveri. Kenen puhelinnumero minulla on ja kenen kanssa vietän aikaa.
Niitä on yllättävän vähän vrt. siihen määrään, mitä minulla facebookissa on ns. kavereita..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Anarkisti on ihminen, joka ensin keittää kaurapuuron ja sitten räjäyttää sen"–Pikku Myy
|
|
|
|