|
rumavirsi
|
 |
« Vastaus #705 : Helmikuu 06, 2010, 19:07:44 » |
|
Mun himoitsemat valkoset saappaat olis ollu k-marketissa puoleen hintaan, eli 30€ mutta piruvie ku olivat pohkeesta ihan liian löysät :< Sain sitten taas uudet korolliset mustat saappaat ku mies halus välttämättä lahjoo mut kengillä Haluaisin just jotkut valkoset tai punaset saappaat ku ei oo ku tylsiä tummanruskeita tai mustia. Laittelin mun saappaat ja nilkkurit nätisti olohuoneen hyllyn päälle ku ovat kuulemma eteisessä tiellä eikä virallista kenkähyllyä ole tuon peruskenkätelineen lisäksi.  ihan en kehtaa kaapista kaivaa avokkaita esiin kanssa, olkoon siellä kaapin pohjalla kesään asti..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
waessy
|
 |
« Vastaus #706 : Maaliskuu 09, 2010, 15:29:24 » |
|
Löysin prismasta puoleen hintaan ihanat mustat ohutkorkoiset saappaat, vain 24,99e  Harmi vain että pääsen pitämään niitä vasta lauantaina, etten likaa niitä ennen  Pitää kotona sisällä tassutella ne jalassa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kipu tulee ilmaiseksi.
|
|
|
Wiinerja
Kastautunut

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #707 : Maaliskuu 10, 2010, 14:05:07 » |
|
Mun himoitsemat valkoset saappaat olis ollu k-marketissa puoleen hintaan, eli 30€ mutta piruvie ku olivat pohkeesta ihan liian löysät :< Sain sitten taas uudet korolliset mustat saappaat ku mies halus välttämättä lahjoo mut kengillä Minunkin mies saisi saada tuollaisia ideoita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu. (Muumipappa)
|
|
|
|
KultaIntoPii
|
 |
« Vastaus #708 : Maaliskuu 13, 2010, 20:39:54 » |
|
Löysin kirpparilta ihanat Biancon avokkaat 4e:lla  Nyt kun lumet vaan sulas niin pääsis kipsuttelemaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kersa
|
 |
« Vastaus #709 : Huhtikuu 25, 2010, 20:31:18 » |
|
Parit ihanoikeastikorottomat balleriinat ostettu, klassisen koristeettomat konjakinruskeat Vagabondilta ja siistit soljelliset mustat Sandilta. Oli ihana täyttää uusi kenkähylly pelkästään kevätkengillä. Hymyilyttää joka kerta, kun on ulos lähtiessä taas vaihtoehtoja. Joop, kenkäfriikki heräsi talviunilta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ZoeJane
|
 |
« Vastaus #710 : Kesäkuu 19, 2010, 15:48:50 » |
|
Ostin Spirit storesta yhet kivat kiilakorolliset avokkaat, mut nyt en voi käyttää niitä, kun toi "nahka" natisee niin mahottoman paljon! Oisko mitään vinkkejä miten sen natinan sais pois? Jotai ainetta? Vai pitääks niitä vaan käyttää, jotta ne venyy, vai mitä ihmettä? Ei tollasilla voi yleisel paikal kävellä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neiti Fortuna
Kastautunut

Poissa
Kouvola Kouvolalaisille!
|
 |
« Vastaus #711 : Heinäkuu 04, 2010, 22:11:35 » |
|
Rakas koirani järsi tässä taannoin 2 paria käyttökelvottomiksi (lempikenkäni tietenkin), joten viimeistään nyt sain hyvän syyn syöksyä kenkäkauppaan.  Mekka täältä tullaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jos sie ja Aleksi menette naimisiin niin pääsenkö mie teijän anopiks?" ~Saku 10w
|
|
|
Iines
Ui koiraa

Poissa
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #712 : Heinäkuu 05, 2010, 09:45:45 » |
|
Mun on pakko saada puukengät, sellaiset oikein sirot ja kopisevat  nuorempana oli sellaiset mutta kasvoin niistä ulos
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Twisted nails of faith
|
|
|
Neiti Fortuna
Kastautunut

Poissa
Kouvola Kouvolalaisille!
|
 |
« Vastaus #713 : Heinäkuu 06, 2010, 12:31:26 » |
|
Rakas koirani järsi tässä taannoin 2 paria käyttökelvottomiksi (lempikenkäni tietenkin), joten viimeistään nyt sain hyvän syyn syöksyä kenkäkauppaan.  Mekka täältä tullaan! Nyt on sitten uudet kesäkengät hankittu. Pienellä riskillä ostin. Toivottavasti näitä tulee käytettyä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Jos sie ja Aleksi menette naimisiin niin pääsenkö mie teijän anopiks?" ~Saku 10w
|
|
|
Papu
Ui koiraa

Poissa
|
 |
« Vastaus #714 : Heinäkuu 06, 2010, 23:33:17 » |
|
Nyt tarviin pikaisesti apua. Mä tarviin häihin kengät. Ehtona on että korottomat, sandaalimallit mitkä sopii rantahäihin mutta joissa vietetään sitten sisälläkin monta monta moooonta tuntia. Väreinä hopea, musta tai punainen. Tai jotain niistä. Jalka on kokoa 39/40 ja leveä lesti. Jos ei tunnu noita löytyvän niin myös ballerinat käy. Onko kellään mitään nettikauppaa mitä en ole vielä löytäny? Täältä korvesta on niin pitkä matka jokapaikkaan. Lauantaina lähden Vaasaan shoppailemaan, sinnekki reilu 100km.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hennuli
|
 |
« Vastaus #715 : Heinäkuu 07, 2010, 00:49:05 » |
|
Onko kellään mitään nettikauppaa mitä en ole vielä löytäny? Täältä korvesta on niin pitkä matka jokapaikkaan. Lauantaina lähden Vaasaan shoppailemaan, sinnekki reilu 100km..  http://www.joyboots.fi/PublishedService Tuolla on kaikkea ihanaa, jos et vielä ole kyseiseen sivuun tutustunut.  Muoks: Ja tuolta Heti-kohdasta löytyy tosi edukkaasti kenkiä, jos vain koot sattuu osumaan.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2010, 00:52:49 kirjoittanut Hennuli »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
waessy
|
 |
« Vastaus #716 : Heinäkuu 07, 2010, 12:39:27 » |
|
Huoh.. Kunnon korkkarit menis. Ei vaan mistään löydy sopivia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kipu tulee ilmaiseksi.
|
|
|
|
rinsessa
|
 |
« Vastaus #717 : Heinäkuu 07, 2010, 12:51:33 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
oman elämänsä rinsessa. eiku.
|
|
|
|
Unelma Auvoinen
|
 |
« Vastaus #718 : Heinäkuu 07, 2010, 13:03:52 » |
|
^ Tuo firma on vähän surkea. Mun kengät tuli sieltä pari kuukautta. Sain ne vasta kun soitin luottokuntaan ja kitisin, että ostokset on veloitettu, mutta tavaraa ei näy ei kuulu. tuo firma ei myöskään halunnut vastailla mun sähköpostikyselyihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - P. Väyrynen
|
|
|
|
rinsessa
|
 |
« Vastaus #719 : Heinäkuu 07, 2010, 13:06:52 » |
|
ai, no pöh.
Mä kyllä tässä ihan tosissani mietin, että kuinka coolit noi mansikkakengät olisi. Ei niillä sitten voisi kyllä kauhen myöhään syksyllä kävellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
oman elämänsä rinsessa. eiku.
|
|
|
|