Goodmoodhouse.net
Syyskuu 06, 2010, 04:41:08 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: ONNEA 3-vuotiaalle GoodMoodHouselle!!! Ja kiitos kaikille jäsenille, että pidätte paikan edelleenkin pystyssä!!! Sydän

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Asuminen solussa  (Luettu 260 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pippuri
Rannalla

Poissa Poissa

« : Heinäkuu 14, 2010, 20:13:48 »

Mahtoikohan tästä olla jo keskustelua? En ainakaan löytänyt.

Niin, kyselisin teidän kokemuksia soluasumisesta. Itselläni olisi luultavasti edessä muutto soluyksiöön. Olen pian kahden vuoden ajan asunut saman katon alla poikaystäväni kanssa, joten jännittää muuttaa tuikituntemattoman kanssa. Onneksi asunnossa on molemmille oma kylpyhuone+vessa. Miten olette sopeutuneet? Onko kenelläkään samaa tilannetta, että poika-/tyttöystävän luota soluasuntoon? Kertokaa kaikki kokemukset, mielipiteet, fiilikset!
tallennettu
blondie^
Kuin kala vedessä
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #1 : Heinäkuu 14, 2010, 20:22:23 »

Mä muutin "kotoota" soluun. Jos kämppikset on jees, niin mikäs siinä. Meillä tosin ei ollut kuin omat huoneet, muu tila oli yhteistä hymy
tallennettu

Sonkku
Merenneitojen paras kaveri
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Heinäkuu 15, 2010, 10:02:43 »

Olen kaksi kertaa asunut solussa. Ekalla kertaa asumisjärjestely oli sellainen että talo oli kaksi kerroksinen, kummassakin kerroksessa oli muistaakseni kuusi kahden hengen huonetta. Jokaisessa huoneessa oli oma vessa, suihkuja oli kaksi ja ne olivat yhteiset. Siis kummassakin kerroksessa oli kaksi suihkua. Sen lisäksi oli oleskelutila/keittiö kummassakin kerroksessa omansa. Paljon siinä ei toisen kerroksen väkeen tutustunut. Hyvin onnistui soluasuminen tässä paikassa. Huonekaveri oli huippu ja muutkin kämppikset mukavia ja tultiin hyvin juttuun kaikki keskenämme. Vuoden verran kesti opiskelu paikkakunnalla jossa tuossa solussa asuin. Sitten toisen kerran asuin kerrostalokolmiossa jossa joka huoneessa asui virallisesti yksi ihminen, yhdessä huoneessa asui pimeesti vielä virallisesti asuvan henkilön kaveri. Keittiö oli sitten yhteistä tilaa. Siellä asunnossa en viihtynyt kovin kauaa. Syyskuussa sinne muutin, virallisesti muutin pois joulu-tammikuun vaihteessa poikaystävän luo toiselle paikkakunnalle. Ei oikein natsannut toisten asukkaiden kanssa. Varsinkaan kaksikon kanssa joka asui yhdessä huoneessa keskenään. Taisin olla enemmän tuon muutaman kuukauden aikana poikaystävän luona kuin tuolla asunnolla.
tallennettu

waessy
Hallitsee miltei kaikkia maailman meriä
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Heinäkuu 15, 2010, 11:14:05 »

Itse oon asunu kahden hengen soluissa muutaman kerran. Miulle ne ei sovi, en osaa jotenkin tutustua kämppikseen ja toisekseen oon semmonen joka tarvii oman rauhan - tän huomasin vaikka asuin kaverin kanssa yhdessä vaiheessa. Yks kaveri on asunu solussa jotain 6 vuotta ja aina saanu ulkomaalaiset kämppikset, mut jotenkin se vain kestää sen. Mie en ois semmosta kestäny LOL Soluasunnossa varmasti tulee toimeen muiden kaa jos onnistuu pääsemään samalle aaltopituudelle muiden asukkaiden kanssa ja sopii yhteiset pelisäännöt puolison vierailusta ja muista jutuista hymy
tallennettu

Kipu tulee ilmaiseksi.
blockage
Kastautunut
**
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : Heinäkuu 16, 2010, 08:57:28 »

Pitää vaan olla sopeutuvainen, niin pärjää pitkälle. Kaikilla ei ole samaa käsitystä esim. siivouksesta kuin sinulla.

Itselle on osunut lähinnä tosi syrjäänvetäytyviä kämppäkavereita. Varsinkin tämä nykyinen, joka ei osaa puhua, on aiheuttanut muutaman kerran harmaita hiuksia. Sitä edellinen oli taas sellanen luonnonlapsi, ihan mukava henkilö..

En tiedä, en kyllä henk.koht lähtisi tämän asunnon jälkeen enää soluilemaan. Se on jo nähty. Kaipaan omaa rauhaa ja yksityisyyttä.

tallennettu

"Anarkisti on ihminen, joka ensin keittää kaurapuuron ja sitten räjäyttää sen"–Pikku Myy
Janniina
Kävelee vetten päällä
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : Heinäkuu 16, 2010, 12:37:24 »

Ite oon asunut puoli vuotta, mutta ei sopinut mulle. Tosin sen puolen vuoden aikana sain säästettyä sen verran rahaa, et päästiin muuttamaan silloisen miehen kanssa omilleen takaisin, kun se teki sivariansa silloin.

tallennettu

Wiinerja
Kastautunut
**
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : Elokuu 20, 2010, 14:31:01 »

Asuin opiskelujen alussa muutaman kuukauden solussa. Ihan jees muuten, mutta kämppä oli tosi huonossa kunnossa (ja halpa myös  thumbup) . Kämppiksiä oli kaksi, joista toinen oli mun hyvä kaveri jo ennestään. Nyt en kyllä enää kovin innokkasti muuttais soluun, kun oon asunu mieheni kanssa niin monta vuotta
tallennettu

Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu. (Muumipappa)
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.067 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.