|
Akka
|
 |
« : Huhtikuu 17, 2007, 21:55:54 » |
|
Muita piirrettyihin haksahtaneita?!?! Meikäläinen on niin pahasti in lööööv jotta ihan kerää omaan hyllyyn näitä ihanuuksia. Erityisesti ja ensisijalla ovat Disney Klassikot, jonka jälkeen tulee muut...  Tällä hetkellä odotan postia tuovaksi Pocahontasia, Lilo&Stitchiä ja Mulania sekä Pientä merenneitoa  (Oli niiiin halvalla.. vain 30 euroa kaikki yhteensä  )
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
|
|
|
|
Hipsuu
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Huhtikuu 17, 2007, 21:58:23 » |
|
Oi, minäkin rakastan piirrettyjä!  Ja nimenomaan Disneytä. Ostelen niitä aina kun rahatilanne antaa periksi, ne on oikeesti ihanaa katsottavaa Kai minussa joku pikkulapsi asuu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #2 : Huhtikuu 17, 2007, 22:01:07 » |
|
Eilen katoin Keisarin uudet kuviot ja tallipihan bilehileet.  Disneyn klassikot on kyllä parasta, mut nää uudet animaatiotkin on osittain ihania. Ensimmäinen Shrek oli ehkä paras 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
|
|
|
|
Janniina
|
 |
« Vastaus #3 : Huhtikuu 18, 2007, 10:14:32 » |
|
Mä tykkään myös katsella piirrettyjä.
Parhaita on ehkä Shrekit ja Ihmeperhe, mutta se taitaa ollakin pixarin. Mulla on muutama tuolla hyllyssä, mutta kun ovat penteleet ehkä kalleimpia dvd:tä ikinä. Missään ei tunnu olevan tarjouksessa.
Laitoinpa tilaukseen Anttilasta Ice Age 2 ja Tapaus Punahilkka.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2007, 10:42:33 kirjoittanut Janniina »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Litsi
|
 |
« Vastaus #4 : Huhtikuu 18, 2007, 15:06:18 » |
|
Mä tykkään piirretyistä ja animaatioista aivan kamalasti! Tosin nuo Disneyt uppoaa ehkä vähän huonosti(paitsi ne klassikot, ne oikeasti piirretyt!).. Mutta japanilaiset piirretyt elokuvat ovat aivan uskomattoman hyviä! Ja iki-lemppari leffanihan on Nightmare Before Christmas-animaatio!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naisen täytyy olla kaksi kertaa niin pätevä kuin miehen, jotta häntä pidettäisiin puoliksikaan niin hyvänä. Onneksi se ei ole vaikeaa. - Charlotte Whitton
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #5 : Huhtikuu 18, 2007, 16:22:54 » |
|
Hih.. Meilläkin on tuo Painajainen ennen joulua Klassikoista parhaimpia on ne ihan vanhat johonkin Leijonakuninkaaseen asti. Sitten alkaa mennä jo vähän liirumlaarumin puoleen. Ja harmittaa, ku Disneykin on nyt haksahtanu näihin 3D-animaatioihin. Aivan villit yksi IIIISO moka Madagascarin perään.... Täälläkin yksi, joka diggailee Shrek I ja Ice Age I -leffoja!  Ja tuo Madagascar on yks parhaimpia kans. Iiih.. Olipas muuten nostalgista katella pitkästä aikaa Maija Mehiläistä  Prismasta ostin, kun oli ihan ensimmäisiä jaksoja iskeneet DVD:lle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
koeputkilapsi
|
 |
« Vastaus #6 : Huhtikuu 18, 2007, 16:27:49 » |
|
jee, piirretty keskustelu taas käynnissä ! miulta/meiltä tosiaan löytyy joku 30 kappaletta noista Disneyn klassikoista + iso kasa jatko-osia  mistä akka ostelet, kun noin halvalla saat ? Itsellä hakusessa Alfred J kwakit - saa vinkata jos joku netistä/kaupasta löytää !
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #7 : Huhtikuu 18, 2007, 16:30:19 » |
|
Mie tilasin Home enterin lasten leffakerhosta nuo DVD:t. Yhden sain ilmaseks ja kolme oli sit 9,90 euroa kipale. Nyt taitavat olla myymässä joka puolella noita vanhempia pois tuohon 10 euron hintaan.. Hirvee pakkomielle itelle nyt täydentää koko skaala noiden avulla, kun ovat oikeasti halpoja  Iiiih! Et ois sanonu! Mieki tahon Alfredit 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Litsi
|
 |
« Vastaus #8 : Huhtikuu 18, 2007, 16:31:03 » |
|
Iiih.. Olipas muuten nostalgista katella pitkästä aikaa Maija Mehiläistä  Prismasta ostin, kun oli ihan ensimmäisiä jaksoja iskeneet DVD:lle  EIKÄ! Ihanaa, pakko käydä kysymässä josko videovuokraamossa ois Maija Mehiläinen! Mulla oli VHS-kasetilla niitä nauhotettuna, mutta jossain muutossa katosivat jonnekkin. Maija oli ihan mun suursuosikki! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naisen täytyy olla kaksi kertaa niin pätevä kuin miehen, jotta häntä pidettäisiin puoliksikaan niin hyvänä. Onneksi se ei ole vaikeaa. - Charlotte Whitton
|
|
|
|
Tonde
|
 |
« Vastaus #9 : Huhtikuu 18, 2007, 16:40:10 » |
|
SubTV Juniorilta tulee Turtleseja ja Peukaloisen retkiä  Yks inhokki mulla löytyy kyl noista Disneyn klassikoista: Liisa Ihmemaassa! En vaan jaksa tajuta kyseista leffaa :mita:
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset osaavat teeskennellä orgasmeja, miehet kokonaisia suhteita.
|
|
|
|
Janniina
|
 |
« Vastaus #10 : Huhtikuu 18, 2007, 16:44:49 » |
|
Joo multakin muuten löytyy toi Painajainen Ennen Joulua ja Coprse Bride. Tälleen tuli vain mieleen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #11 : Huhtikuu 18, 2007, 21:25:11 » |
|
Iiih.. Olipas muuten nostalgista katella pitkästä aikaa Maija Mehiläistä  Prismasta ostin, kun oli ihan ensimmäisiä jaksoja iskeneet DVD:lle  EIKÄ! Ihanaa, pakko käydä kysymässä josko videovuokraamossa ois Maija Mehiläinen! Mulla oli VHS-kasetilla niitä nauhotettuna, mutta jossain muutossa katosivat jonnekkin. Maija oli ihan mun suursuosikki!  Joo-o! Tarjolla oli myös Tao Tao, Peukaloisen retket ja kaikki oli jotain himpun päälle 5 erkkiä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vinku
|
 |
« Vastaus #12 : Huhtikuu 19, 2007, 09:03:13 » |
|
Disneyn piiretyt on niiin hyviä, tykkään niin kovati. Taotao, peukaloisen retket ja Alfredit. Ne on niiin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Vinku
|
 |
« Vastaus #13 : Huhtikuu 19, 2007, 12:48:04 » |
|
Olipa kerran elämät ja mitä nää on nää piirretyt. NIIN hyviä. Haluisin noi kaikki dvd:nä talteen ittelleni. Aamulla oli mukava yllätys kun ykkäseltä koulu TV näytti kuume jakson. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Litsi
|
 |
« Vastaus #14 : Huhtikuu 19, 2007, 12:52:56 » |
|
Iiih.. Olipas muuten nostalgista katella pitkästä aikaa Maija Mehiläistä  Prismasta ostin, kun oli ihan ensimmäisiä jaksoja iskeneet DVD:lle  EIKÄ! Ihanaa, pakko käydä kysymässä josko videovuokraamossa ois Maija Mehiläinen! Mulla oli VHS-kasetilla niitä nauhotettuna, mutta jossain muutossa katosivat jonnekkin. Maija oli ihan mun suursuosikki!  Joo-o! Tarjolla oli myös Tao Tao, Peukaloisen retket ja kaikki oli jotain himpun päälle 5 erkkiä  OMG! Meinasin tossa kysyäkin, että oliks siellä TaoTaoa  Ihkuu, nyt pitää vaan paikantaa lähin Prisma :mita:
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|