|
Unelma Auvoinen
|
 |
« Vastaus #615 : Syyskuu 20, 2008, 15:25:14 » |
|
Kuinka isoja kuvia saa olla allekirjoituksessa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - P. Väyrynen
|
|
|
|
rantanplan
|
 |
« Vastaus #616 : Syyskuu 20, 2008, 15:56:49 » |
|
Melko pieniä ja tylsiä (ts. maltillisia, ei mitään vilkkuhelvettejä). Tavoitteena on että siguista ei muodostu kauheaa väriloistetta ja sirkusta.
Tarkempia sääntöjä ei ole muodostettu, koska toistaiseksi siihen ei ole nähty tarvetta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
meitzi
|
 |
« Vastaus #617 : Syyskuu 21, 2008, 12:54:22 » |
|
Kuinka isoja kuvia saa olla allekirjoituksessa?
Sopivia tietty. ja kuvaavia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Life is a bitch and then you die  Maltillinen, sävyisä ja herttainen keskustelukumppani. 
|
|
|
|
Adelie
|
 |
« Vastaus #618 : Lokakuu 11, 2008, 17:49:47 » |
|
heii miksköhän en pysty lataamaan koneeltani uutta avatar-kuvaa tai lemmikki-albumiin kuvaa..  johtuukohan mun koneesta vaivai. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tattis
Vieras
|
 |
« Vastaus #619 : Lokakuu 11, 2008, 17:51:27 » |
|
heii miksköhän en pysty lataamaan koneeltani uutta avatar-kuvaa tai lemmikki-albumiin kuvaa..  johtuukohan mun koneesta vaivai.  Juu sama ongelma ilmestyi mulla! Aiemmin onnistunut ihan luonnostaan, nyt sain vääntämällä kuvan ihan miniminiminimini- kokoiseksi ja muualta linkitettynä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tattis
Vieras
|
 |
« Vastaus #620 : Lokakuu 12, 2008, 10:57:31 » |
|
Räntänplään tai joku, miksei kukaan vastaa meidän kysymykseen?  Tällainen ilmoitus tulee, kun yrittää koneelta ladata kuvaa: "Virhe! Virhe tallennettaessa liitettä. Ole hyvä ja yritä uudestaan. "
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rantanplan
|
 |
« Vastaus #621 : Lokakuu 12, 2008, 12:03:54 » |
|
Levytila oli finito. Nyt pitäiis toimia taas.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tattis
Vieras
|
 |
« Vastaus #622 : Lokakuu 12, 2008, 12:04:37 » |
|
^ Ok, kiva juttu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Unelma Auvoinen
|
 |
« Vastaus #623 : Marraskuu 22, 2008, 09:54:36 » |
|
Esikatselua yrittäessä tulee vaan tälläinen viesti: Esikatsele viesti Ladataan esikatselua...Eikä mitään tapahdu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - P. Väyrynen
|
|
|
|
rantanplan
|
 |
« Vastaus #624 : Marraskuu 22, 2008, 12:34:41 » |
|
Esikatselua yrittäessä tulee vaan tälläinen viesti: Esikatsele viesti Ladataan esikatselua...Eikä mitään tapahdu.  Toimii itselläni ihan normaalisti .. Onko toiminut aiemmin? Onko selaimen javascript-asetuksia tai muita asetuksia muutettu? Onko asennettu jotain suojaohjelmia, joilla suodatetaan "vaaralliseksi" tai "turhaksi" katsottuja sivujen osia ja prosesseja?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Unelma Auvoinen
|
 |
« Vastaus #625 : Marraskuu 22, 2008, 13:17:29 » |
|
On toiminut ennen ja mitään ei ole muutettu. Mutta tämä rakkine on temppuillut muutenkin.  edit. latasin javan uudelleen ja nyt tämä toimii. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2008, 13:46:12 kirjoittanut Unelma Auvoinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Unelma Auvoinen
|
 |
« Vastaus #626 : Joulukuu 27, 2009, 15:55:55 » |
|
Mun on pakko kysyä taas .... Mä olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt katsellessani foorumin tapahtumia, sitä että yllättävän paljon väki tulostaa täältä juttuja.  Vai olenko mä ymmärtänyt jotain taas väärin .... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
rantanplan
|
 |
« Vastaus #627 : Joulukuu 27, 2009, 16:15:14 » |
|
Valtaosa noista tulostajista on hakukoneita, jotka siis vain seuraavat kaikkia linkkejä. Siten näyttää siltä kuin vieraat tulostaisivat sivuja, vaikkei näin olekaan.
Moinen mainintahan näkyy, kun joku avaa sivun "tulostusversion", mutta tulostamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Unelma Auvoinen
|
 |
« Vastaus #628 : Joulukuu 27, 2009, 16:24:59 » |
|
Tuo selittää jo paljon. Ihmettelin tänään päivällä, miksi joku haluaa tulostaa aihetta "Puhelimesi soittoääni" 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tahruska
|
 |
« Vastaus #629 : Joulukuu 27, 2009, 16:57:24 » |
|
Tuo selittää jo paljon. Ihmettelin tänään päivällä, miksi joku haluaa tulostaa aihetta "Puhelimesi soittoääni"  Kaikki talteen ja arkistoon, jos joskus joku alkaa väittää jotain aiempaan tietoon nähden ristiriidassa olevaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|