|
Akka
|
 |
« : Heinäkuu 09, 2007, 16:58:36 » |
|
Vinkkaa tahi linkkaa, anna toisillekin tiedoksi hyväksi tahi pahaksi todetut niksit ja sivustot  Eläimistä, kasveista, luonnosta, eräpaikoista, tarvikkeista... jne. Jos sitten mielellään ne keskustelut omissa ketjuissaan ja tää piettäs vain semmosena linkitys- ja vinkityspaikkana  (Muistathan linkittää selkeästi ja selittää vähän linkin sisältöä  )
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2007, 17:45:39 kirjoittanut Akka »
|
tallennettu
|
Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
|
|
|
|
|
|
|
|
Akka
|
 |
« Vastaus #3 : Heinäkuu 13, 2007, 19:06:06 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sodassa ja rakkaudessa - kaikki on sallittua, tai ainakin melkein.
|
|
|
|
armoton
|
 |
« Vastaus #4 : Heinäkuu 13, 2007, 19:50:14 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sari/SRKK
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : Heinäkuu 14, 2007, 01:31:30 » |
|
Suomen Rescue Koirien Kummit Ry - www.srkkry.comTervetuloa tutustumaan  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Adelie
|
 |
« Vastaus #6 : Heinäkuu 30, 2007, 12:21:44 » |
|
Helsingin, Espoon ja Vantaan löytöeläimet + Kotia etsiviä eläimiä:Löytyeläintalo
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maryo
|
 |
« Vastaus #7 : Syyskuu 23, 2007, 19:00:42 » |
|
Kaikille pupunomistajille hyvät keskustelusivut, paljon tärkeää tietoa ja vinkkejä puput.netLöytöeläimiä nelosen häntä pystyyn-ohjelman kautta: häntä pystyyn
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2007, 19:20:59 kirjoittanut Maryo »
|
tallennettu
|
If you can't eat all your chocolate, it will keep in the freezer.
But if you can't eat all your chocolate, what's wrong with you?
|
|
|
|
Tattis
Vieras
|
 |
« Vastaus #8 : Syyskuu 23, 2007, 19:09:06 » |
|
Paljon kodittomia koiria, kissoja ja hieman muitakin eläimiä odottamassa omaa rakastavaa kotia Rekku Rescue ry
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
JuhaS14
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : Joulukuu 05, 2007, 16:14:12 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Adelie
|
 |
« Vastaus #10 : Joulukuu 28, 2007, 22:55:00 » |
|
Koiran 11 pyyntöä omistajalleen
1. Elän vain noin 15 vuotta. Jokainen ero sinusta on minulle surullinen.
2. Anna minulle aikaa ymmärtää, mitä vaadit minulta.
3. Anna minun luottaa sinuun, olet koko elämäni.
4. Älä ole minulle kauan vihainen, äläkä sulje minua rangaistukseksi sisään.
5. Sinulla on työsi, harrastuksesi ja ystäväsi. Minulla on vain sinut.
6. Juttele minulle, vaikka en sanoja ymmärräkkään, olen iloinen kuullessani äänesi.
7. Muista, etten koskaan voi unohtaa, millainen minua kohtaan olet.
8. Ennen kuin lyöt minua, muista että voisin upottaa hampaani käteesi, mutten minä käytä väkivaltaa sinuun.
9. Kun hermostut minuun sen tähden, että sinulla on paljon puuhaa, ajattele, että minä saatan olla sairas, vatsani voi olla kipeä tai olen lojunut liian kauan auringossa.
10. Pidä minusta huolta kun tulen vanhaksi. Muista, että sinäkin tulet vanhaksi.
11. Ole kanssani kun minulla on vaikeaa. Kaikki on helpompaa kun saan huomiosi. Rakastan sinua.
Koirasi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
KrisAnn
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Huhtikuu 28, 2008, 13:45:55 » |
|
Ehdottomasti paras akvaarioaiheinen foorumi löytyy täältä: http://www.aqua-web.org/forum/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Adelie
|
 |
« Vastaus #12 : Heinäkuu 23, 2008, 21:14:45 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tattis
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : Elokuu 12, 2008, 10:29:18 » |
|
Kissojen raakaruokinnasta kiinnostuneille hyviä ja mielenkiintoisia sivustoja jotka kannattaa lukaista läpi Ipsitilla Mirjam NumminenMaarun sivutOmakohtaisia kokemuksia, tietoa ja vinkkejä. Loistava paketti. Löytyy myös lisää linkkejä asiasta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tattis
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Tammikuu 29, 2009, 16:23:23 » |
|
Kesäkissa- kausi pyörähtää käyntiin taas keväällä, joten tässä hiukan ajateltavaa jokaiselle: Mökille jätetty
Tuijotti ovea pieni kissa, oli aivan hädissään. Minä se täällä, avatkaa ovi, onhan jo pimeää. On nälkä ja jano, unikin jo, minua paleltaa. Tuo metsäkin huokuu pelottavasti, on jo kuurassa maa.
Ovi aukeni silloin, kun mansikat tuoksui, säteili taivas ja maa. Ilo kaikui kallion kupeelta, sirkat soitteli viuluaan. Aurinko hitsasi ahjossaan, lintujen kuoro soi. Kelli kissa nurmella selällään ja onnen maljasta joi.
Nyt pysyy ovi suljettuna, nukkuu portailla vainaja. Sillä jäätynyt pisara poskellaan ja silmät suljettuna. Se pisara hyljätyn kyynel on, se itkunsa itkenyt on. Vain yksi ovi armahti hyljätyn, pääsi lämpöön ja valohon.
Nyt kissojen taivaassa hyljätty, siellä kyynel on pyyhitty pois. Saa nukkua helmassa armahtajan, mikä parempi olla vois. Via dolorosa oli viimeinen polku kesäisen lemmikin. Muistele lähditkö mökiltä Sinä puhtain sydämin.
-Liisa Aaltonen-Runo täältä
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2009, 17:49:24 kirjoittanut Tattis »
|
tallennettu
|
|
|
|