Terveys ja ravinto > Keho ja mieli

Flunssailu-ketju

<< < (20/32) > >>

blondie^:
Mulla taitaa turvota nielu taas kerran. Nytkö tää kierre alkoi  :stana:

minttu:
Minulla on alkamassa flunssakierre, päätä ja korvia särkee.Olen aivastellut ja pärskinyt,ei ole vielä kuumetta.Mikähän lääke olisi hyväksi?Olen koko alkuvuoden sairastellut muutenkin.Norovirusta on liikkeellä täällä eteläsäsuomessa.

Loralei:

--- Quote from: minttu on March 21, 2010, 13:53:31 PM ---Minulla on alkamassa flunssakierre, päätä ja korvia särkee.Olen aivastellut ja pärskinyt,ei ole vielä kuumetta.Mikähän lääke olisi hyväksi?Olen koko alkuvuoden sairastellut muutenkin.Norovirusta on liikkeellä täällä eteläsäsuomessa.

--- End quote ---

Noro ei aiheuta flunssaa, vatsataudin aiheuttaja on. Flunssaan oireenmukainen hoito, tarvittaessa kuumetta alentavaa lääkettä ja nesteitä.

Paukku:
Toista viikkoa ollut jo nuha. Räkä valuu, yskä jne. Eilen kävin sitten lääkärissä, oli välikorvan tulehdus. Jospa lääkekuuri alkais purra.

Tonde:
Köh köh ja niisk niisk, pari päivää ollu ihan järkyttävä olo. Tosin epäilen et tää johtuu mun tekemästä suursiivouksesta, kun en ole täs kämpäs melkein kuukauteen ollu ja päässy pölyä kertymään.
Ainakin jännästi mun flunssat alkaa aina sen jälkeen ku olen pölyn kanssa ollu tekemisissä. Eli olen siis allerginen siivoukselle  :syytön:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version